Heel eerlijk. Jij vindt dat zonde, maar dit is volgens mij éxact de kracht van dit forum geweest de afgelopen maanden. Het feit dat hier een mooie metal bubbel gecreëerd is, waar absoluut wat te vaak nutteloze opvulling in komt als 'vandaag is de dag' maar verder gewoon een heerlijke plaats voor alles binnen onze niche.
Metal is zoooo breed als genre dat ik vooral op festileaks zit om daarbinnen de hot bands, nieuwe albums en leuke concerten te ontdekken. Terwijl het me niks kan schelen of Billie eilish een fantastisch nieuw fluisteralbum heeft uitgebracht of waar Merol 'hou je bek en bef me' ten gehore brengt.
Wij hebben die bubbel hier, bewust of onbewust, gecreëerd en wie in metal geïnteresseerd is, met veel of weinig kennis, mag zich aansluiten. Maar ik zou afhaken als dat allemaal gemixt wordt met de andere genres en over 10 verschillende topics.
Net zoals veel andere forumleden hier niet zitten, zitten veel graspop-leden ook niet / weinig in andere fora (uitz Alcatraz uiteraard). Dat is echt niet toevallig...