Dat is ook gewoon letterlijk spam ja, hele leuke spam als je het mij vraagt, maar verder volledig inhoudloos. Dat vind ik ook prima om wat in te perken ten behoeve van het meelees plezier van iedereen. Ik doel meer op de concert verslagen en het overige artiesten nieuws enzo, dat zijn inhoudelijke berichten die niet per se met Graspop te maken hebben, maar toch interessant zijn voor de Graspop bezoeker.Nu ja, ik heb ook een aantal mensen die Graspop wel gaan bezoeken zich uitspreken over 'vandaag is de dag' en dat soort dingen. Hoewel onschuldig, is het iets waar we nu al een jaar ofzo veelvuldig mee bezig zijn. Dus die feedback neem ik me wel ter harte en ga dat voor mezelf proberen te beperken. Ik zou het namelijk zonde vinden als vaste leden als bijvoorbeeld Wenteldave en Duck daardoor gaan afhaken.
Ik snap wat @ThijsDB zegt, dat hij het jammer vindt om dat soort dingen te missen omdat ze niet in de daarvoor bestemde topics staan. We zouden ook kunnen overwegen zo’n concert review zowel hier als in het daarvoor bestemde topic te plaatsen, om zo iedereen te bereiken. Maar er zijn in mijn ogen ook wel een aantal goede argumenten voorbij gekomen om het te houden zoals het is denk ik: dat het vele slappe gelul hier het juist laagdrempeliger maakt om mee te praten, en dat het leuker is om het hier over je metalconcert beleving te hebben omdat er hier meer enthousiasme voor is, en dat mensen die hier actief bijdragen niet altijd zin hebben om tussen meerdere topics heen en weer te moeten navigeren. Het aantal nieuwe leden wat het Graspop topic dit jaar heeft aangetrokken spreekt ook boekdelen. Ik neig steeds meer naar de mening: lekker houden zoals het is, met iets minder inhoudsloze “vandaag is de dag” spam, verder gaat alles prima
Laatst bewerkt: