Graspop Metal Meeting 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.412
5.166
Namens de feestcommissie nog gefeliciteerd met pagina 666. Al zitten we al bijna aan pagina 66666 zo te zien.

Laat morgen dan maar eens: ā€œvandaag is de dagā€ zijn, jullie verdienen dat wel.

SLAAAAAAYYYYERRRRR! (En ik hoop nog zaterdag kaarten bemachtigen).
 

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Beetje wel ja. Ik ben met mijn bijna 90kg niet de aller lichtste, dus ik ga alleen als de sfeer ernaar is en ik vrij zeker weet dat mensen vooraan er klaar voor zijn en het niet vervelend lijken te vinden als ik kom. Uit het niets op de verrassing naar voren, met het risico dat ik een ander of mezelf bezeer is het me niet waard.
Hoe weet je dat de mensen vooraan er klaar voor zijn?
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
864
2.530
Hoe weet je dat de mensen vooraan er klaar voor zijn?
Zit meestal wel goed als er al veel aan t crowdsurfen zijn. Dan weten we vooraan iig dat we alert moeten zijn.

Doet me wel denken aan die keer dat ik vooraan stond bij Gojira, en iedereen om mij heen een kop kleiner was. Mag je het lekker alleen tillen :ā€™)
 

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Heb een filmpje gevonden. Moet je kijken hoe megagroot die wall of death was, haha! Ik weet niet, crowdsurfen is juist heerlijk relaxed. Je wordt letterlijk op handen gedragen, terwijl je daar chill bovenop de menigte ligt. Terwijl moshen fysiek vrij inspannend is. Moet dat altijd later op de dag weer bekopen als ik me toch weer eens niet in kon houden.

Het gaat beter als mensen zichzelf niet helemaal slap laten hangen. Eerder stijf als een plank. Dan ben je een stuk makkelijker te dragen voor het publiek! Gratis tip.

Ik vind crowdsurfers prima maar heb vorig jaar wel echt concerten gehad dat ik vrijwel de hele tijd met mijn rug naar het podium moest staan om mensen te vangen, op een moment is de lol daar wel een beetje vanaf. Vooral als je voor de derde keer dezelfde langs ziet komen šŸ˜… er is een punt dat anderen niet meer verantwoordelijk zijn voor jouw lolletje he
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.456
6.192
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh, Koekdoos en Joe

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Vraagske van algemene aard (want het moet nie altijd over GnR gaan, toch?), kunnen jullie een paar Spotifykanalen aanbevel om nieuwere metalbands en -releases op te volgen?

Ik merk dat ik zo out of touch ben met alles, dat er een interventie vereist is. Too young to be this old, en zo šŸ˜
Ik betaal 3 euro per maand voor de Zes Losse Tanden podcast. Daar ontdek ik door de community nieuwe releases + extra Lol aflevering.

Andere tip: Peter van der Ploeg van ZLT heeft een nieuwsbrief + spotify-playlist met bekende en onbekende metal bands genaamd To The Teeth.
Meestal vrijdag een update. Een enkele keer zaterdag als hij het druk heeft.
Nieuwsbrief afgelopen week + hier kan je je aanmelden en oudere nieuwsbrieven kijken
spotify playlist To The Teeth

 

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Via een bron in Amerika hier al eerder gedeeld zou de GNR tour om 8 am Amerikaanse tijd bekend moeten worden.
Hier zou het dan 15:00 uur zijn.
Zou toch wat zijn als ze niet komen naar Graspop ...

Indien GNR komt, wordt dat dan de donderdag - of vrijdag headliner? Komen ze boven Ghost of Gojira?
Bring Me The Horizon is de andere headliner lijkt me?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.562
3.160
GNR donderdag is het meest logisch, al is het nog niet bevestigde Alter Bridge ook een grote naam. De vrijdag lijkt te stacked voor een act van 2.5 a 3 uur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
201
319
Beetje laat, maar iedereen nog gefeliciteerd met pagina 666! Ik heb juist nauwelijks gepost dit jaar, maar heb wel grotendeels alles meegelezen. Ik vond dit wel een mooi moment om weer eens iets te posten.

Vandaag is de dag!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken