Graspop Metal Meeting 2023

Is de show in 013 uitverkocht? De AB in Brussel alvast nog niet.
013 ook niet. Wel wat verrassend met deze grootmeester. Al moet ik zeggen dat ik zelf dit keer ook geen kaartje heb. Deze periode is al vrij druk met concerten. Die donderdag Lamb of God en zaterdag Wiegedood in Baroeg. Maar toch, misschien een last minute swapje

013 ook niet. Wel wat verrassend met deze grootmeester. Al moet ik zeggen dat ik zelf dit keer ook geen kaartje heb. Deze periode is al vrij druk met concerten. Die donderdag Lamb of God en zaterdag Wiegedood in Baroeg. Maar toch, misschien een last minute swapje
Same
Beartooth en Bullet spelen ook nog shows in de AB in de komende weken...wat druk

Zal nooit iemand laten vallen met crowdsurfen, maar vind het wel echt vervelend. Mijn prioriteit is ook altijd naar een zijkant tillen, zodat de persoon niet recht over ons heen gaat, aangezien partner en ik niet de sterkste zijn en moeite hebben om iemand de lucht in te houden. Als ze dan vallen, is het in ieder geval niet op ons.

Mag ik ook even een dieptepunt aanhalen. Volgens de website staan er momenteel 3 Belgische bands op de affiche. Er zullen er wel nog bijkomen, maar toch ook niet in die mate dat de belgen goed vertegenwoordigd zijn.
Zag gisteren een statistiek dat er 10 Belgische bands op Hellfest staan...

ik zie trouwens dat while she sleeps met bury tomorrow de 013 en ab gaan aan doen, lijkt mij een heel vette combo
damn ik had nog niet gezien dat bury tomorrow het voorprogramma is. daar moet ik eigenlijk wel bij zijn.
Same
Beartooth en Bullet spelen ook nog shows in de AB in de komende weken...wat druk
beartooth met motionless in white zelfs. eerste keer in mijn leven dat ik een ticket heb gekocht voor een voorprogramma. zin in!

edit: owja en Stray From The Path nog vergeten, ook niet verkeerd.

Laatst bewerkt:
VERDORIE!!!!
MISLUKT GENIE DAT IK BEN!!!!
Wel een gigantisch gat tussen mezelf en nr 10, van 298 naar iets in de 400

En Xydroh heeft misschien de meeste posts hier maar nog niet de helft van zijn posts op het volledige forum staan hier. En mijn posts zijn voor minstens de helft hier geplaatst! Nah. *steekt tong uit*
(En nu stop ik met het kleine kind uit te hangen :) )

Blij dat GMM eindelijk van zen gijzeling van af is. Vandaag de schuldige en dan kan de affiche rond gemaakt worden begin maart.

Blij dat GMM eindelijk van zen gijzeling van af is. Vandaag de schuldige en dan kan de affiche rond gemaakt worden begin maart.
Dan kan er überhaupt een affiche gemaakt worden. Wel mooi dat ze zowat de hele lineup gedeeld hebben zonder die 2 headliners, in plaats van BKS-gewijs de héle boel te vertragen door het ontbreken van wat hoofdacts.

Dan kan er überhaupt een affiche gemaakt worden. Wel mooi dat ze zowat de hele lineup gedeeld hebben zonder die 2 headliners, in plaats van BKS-gewijs de héle boel te vertragen door het ontbreken van wat hoofdacts.
ik denk dat ze dan ook in november al dachten dat GNR klaar was om aan te kondigen. dat zou de Hyde park aankondiging wel kunnen verklaren van toen

ik denk dat ze dan ook in november al dachten dat GNR klaar was om aan te kondigen. dat zou de Hyde park aankondiging wel kunnen verklaren van toen
die zullen wel een weekje exlusiviteit hebben gekregen ofso.
volgens de geruchten zou begin december de hele tour aangekondigd worden.

Merk ergens dat ik toch wel een beetje trots ben dat het Graspop dus blijkbaar gelukt is om GnR te strikken als headliner. Er vanuitgaande dat deze info klopt. Ik heb toch veel liefhebbers van andere festivals (voornamelijk mainstream festivals) GnR hoog op hun wensenlijstje zien zetten, dit jaar. En zoals eerder al gememoreerd hebben zij afgelopen jaar nog in recordtijd tienduizenden kaarten verkocht voor hun concert in Groningen. Een hele grote vis dus, zeker voor een specifiek metalfestival als Graspop. Ik ga zelf zeker niet de hele set kijken, maar ik verwacht toch wel dat zij veel kaarten gaan verkopen. En dat is alleen maar goed voor de toekomst van ons geweldige festival.

Om nog even hierop terug te komen: in ieder geval nog één grote mainstream hardrock/metal naam die niet door Werchter wordt gekaapt! Inderdaad best iets om trots op te zijn

Het maakt mij niet veel uit welke dag GnR krijgt. Als ze inderdaad maar niet 3 uur spelen. 1,5 uur is zat voor mij. Persoonlijk vind ik Gojira (nog) niet groot genoeg om een dag af te sluiten. Misschien omdat ze naar mijn mening niet mainstream genoeg zijn of, weet het niet precies. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het tof hoor, ben zelf flink van de underground bands. Maar als je het over een headliner hebt dan heb je het naar mijn mening over een act die iedereen kent en mee kan zingen. Zelfde geldt overigens voor Ghost, ik vind ze fantastisch, misschien wel één van de beste bands van het moment, maar als headliner van een Graspop dag...

Users who are viewing this thread