Graspop Metal Meeting 2023

In elk geval, morgen is het inderdaad de dag. Hele tour op hetzelfde moment, Graspop gaat geen apart uur krijgen.
Merk ergens dat ik toch wel een beetje trots ben dat het Graspop dus blijkbaar gelukt is om GnR te strikken als headliner. Er vanuitgaande dat deze info klopt. Ik heb toch veel liefhebbers van andere festivals (voornamelijk mainstream festivals) GnR hoog op hun wensenlijstje zien zetten, dit jaar. En zoals eerder al gememoreerd hebben zij afgelopen jaar nog in recordtijd tienduizenden kaarten verkocht voor hun concert in Groningen. Een hele grote vis dus, zeker voor een specifiek metalfestival als Graspop. Ik ga zelf zeker niet de hele set kijken, maar ik verwacht toch wel dat zij veel kaarten gaan verkopen. En dat is alleen maar goed voor de toekomst van ons geweldige festival.

Merk ergens dat ik toch wel een beetje trots ben dat het Graspop dus blijkbaar gelukt is om GnR te strikken als headliner. Er vanuitgaande dat deze info klopt. Ik heb toch veel liefhebbers van andere festivals (voornamelijk mainstream festivals) GnR hoog op hun wensenlijstje zien zetten, dit jaar. En zoals eerder al gememoreerd hebben zij afgelopen jaar nog in recordtijd tienduizenden kaarten verkocht voor hun concert in Groningen. Een hele grote vis dus, zeker voor een specifiek metalfestival als Graspop. Ik ga zelf zeker niet de hele set kijken, maar ik verwacht toch wel dat zij veel kaarten gaan verkopen. En dat is alleen maar goed voor de toekomst van ons geweldige festival.
Ja is sowieso objectief gezien een topheadliner. Duur maar zullen genoeg kaarten schuiven.

In elk geval, morgen is het inderdaad de dag. Hele tour op hetzelfde moment, Graspop gaat geen apart uur krijgen.
gaaf, dan is dat morgen duidelijk en kunnen we weer een aantal pagina's vullen over de mogelijke vrijdag headliner (er van uitgaande dat GnR op donderdag komt) 🤘

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Wat is op dit moment de meest betrouwbare bron dat guns'n roses op graspop komt? En wel donderdag?
Ik weet dat er verschillende bronnen zijn of kunnen zijn. Maar heb niet elke pagina gevolgd. Hoe zeker is het dat het morgen bekend gaat gemaakt worden?

Wat is op dit moment de meest betrouwbare bron dat guns'n roses op graspop komt? En wel donderdag?
Ik weet dat er verschillende bronnen zijn of kunnen zijn. Maar heb niet elke pagina gevolgd. Hoe zeker is het dat het morgen bekend gaat gemaakt worden?
Als ik goed mee ben, zijn het vooral internationale bronnen die hinten op een grote headliner die een tour bekend maakt.
GnR heeft al een show in london, gecombineerd met een nieuwsbrief naar de fans met info dat ze deze week een tour bekend maken.
Al deze hint lijden naar GnR.

is inmiddels wel duidelijk dat ze morgen bekend gemaakt worden voor graspop
iedereen gaat er van uit dat ze op de donderdag staan, maar dat kan in principe nog net zo goed de vrijdag zijn

189 posts met "vandaag is de dag". Dat valt reuze mee. Zijn nog geen 10 pagina's. Zonder deze posts zitten we dus nog steeds boven de 666! 🤘

• Leuk
Waarderingen: nikita
Dusss, waar hebben jullie de beste mosh meegemaakt?

Ik gek genoeg bij Sum 41 in Tilburg vorig jaar. Concert was stijf uitverkocht, hele zaal ging er volledig voor. Halverwege m’n tenen gekneusd, volledig zwart maar gelukkig niet gebroken. Ging er gek genoeg wilder aan toe dan bij een Gojira/ Heaven Shall Burn.

Users who are viewing this thread