Graspop Metal Meeting 2023

Is toch vrijwel elke editie, dat ik ben geweest, dat er 2 dagen dat soort headliners stonden.

Dit jaar zelfs Iron Maiden, Judas Priest en Scorpions

2019 had je wel alleen maar Kiss

Maar 2018 Iron Maiden, Ozzy en GNR

2017 ben ik niet geweest, maar had Scorpions en Deep Purple?

2016 Black Sabbath en Iron Maiden (derde geen idee)

2015 Kiss en Scorpions

Logischerwijs komt er nog wel zo’n soort headliner bij dus
Denk dat Nikita bedoelt dat KISS en Crue bands zijn waar de gemiddelde Graspop bezoeker meer voor de show/het theatrale gaat kijken dan voor de muziek. Terwijl zeker bij Maiden, Priest, GnR, Deep Purple en Black Sabbath (ja da's anders dan Ozzy solo) de muziek toch voorop staat. Scorpions 10 jaar geleden ook en Ozzy is gewoon Ozzy.

Denk dat Nikita bedoelt dat KISS en Crue bands zijn waar de gemiddelde Graspop bezoeker meer voor de show/het theatrale gaat kijken dan voor de muziek. Terwijl zeker bij Maiden, Priest, GnR, Deep Purple en Black Sabbath (ja da's anders dan Ozzy solo) de muziek toch voorop staat. Scorpions 10 jaar geleden ook en Ozzy is gewoon Ozzy.

Alleen Def Leppard is dan ook een naam voor in dat rijtje lijkt me, die hebben ook niet zoveel showelement erin zitten

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Is toch vrijwel elke editie, dat ik ben geweest, dat er 2 dagen dat soort headliners stonden.

2015 Kiss en Scorpions

En wat is daar juist jouw verbindende factor? ouwe mannen?
Dat is dus niet bepaald het punt dat ik wou maken. Ik doelde op specifiek 2 dagen glam metal bands als headliners.
Je kan toch moeilijk Maiden, Ozzy, Kiss en Scorpions als hetzelfde soort bands beschouwen.
De enige die ik inderdaad in hetzelfde 'bad' zou steken zijn Maiden en Priest -- en GnR en Scorpions ook nog wel samen.

Kiss summer tour announcement incoming!Bekijk bijlage 3063
You have no idea how happy you made me with this printscreen. We took our oldest son, who’s only four years old, to the Amsterdam concert in July and he’s been obsessed with them eversince, and keeps asking to see them again - which will now happen multiple times! Thank you so much for making my day man.

You have no idea how happy you made me with this printscreen. We took our oldest son, who’s only four years old, to the Amsterdam concert in July and he’s been obsessed with them eversince, and keeps asking to see them again - which will now happen multiple times! Thank you so much for making my day man.
That's awesome, teach 'em early! Have fun! 🙌🏻😀

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
U riep mij mijn vriend ?
friend buddy GIF by South Park

2015 Kiss en Scorpions

En 2023 ook minstens 3 van die oude bands. Motley Crue, Def Leppard en Metallica toch? 🤣

• Leuk
Waarderingen: nikita en Koekdoos
En wat is daar juist jouw verbindende factor? ouwe mannen?
Dat is dus niet bepaald het punt dat ik wou maken. Ik doelde op specifiek 2 dagen glam metal bands als headliners.
Je kan toch moeilijk Maiden, Ozzy, Kiss en Scorpions als hetzelfde soort bands beschouwen.
De enige die ik inderdaad in hetzelfde 'bad' zou steken zijn Maiden en Priest -- en GnR en Scorpions ook nog wel samen.

Dacht dat je oudjes in het algemeen bedoelde ipv specifiek glam. Dus mijn punt was vooral oudjes!

Not crazy about Paul Stanley's lip syncing though... 😀

Better than the actual singing haha

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: nikita en festivalryo

Users who are viewing this thread