Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Neeeee doe niet. Maak het nou niet aannemelijk dat we echt Kiss krijgen.
Een kiss van Kiss, speciaal voor jou.

rock n roll kiss GIF
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Donderdag announcement is ook logischer.

Mooie theatrale schminkdag als ze samen met Ghost headlinen. Halve gezicht Kiss en halve gezicht Ghost geschminkt die dag?
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Donderdag announcement is ook logischer.

Mooie theatrale schminkdag als ze samen met Ghost headlinen. Halve gezicht Kiss en halve gezicht Ghost geschminkt die dag?
morgen zou wel mooi passen als dagje voor de start van de Australie tourleg van GnR ;)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
qua genre denk ik eigenlijk ook wel dat ghost en kiss vrij goed bij elkaar passen, zelfs qua fanbase denk ik dat beide mekaar wel kunnen appreciëren
1 probleem echter, Ghost zou de dag afsluiten en Kiss is volgens mij één van die headliners die graag zelf de dag afsluit toch?

EDIT: Ok laat maar, die theorie kan helaas ook de prullenbak in. In 2015 was Kiss geen afsluiter, speelden voor Marilyn Manson
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en Jamel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Kiss lijkt me nu echt een geknipte headliner voor die metaldag van de Lokerse… ware het niet dat ze hun Belgische publiek al eens uitgewuifd hebben op zowel Graspop als het Sportpaleis.
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
Daar heb ik ook naar staan kijken, ja. Hilarisch! :ROFLMAO:
Mag voor mij best wel wat meer en vaker, dat soort randvermaak!
Ik vond het groot scherm voor België op het WK in 2018 wel leuk gedaan, toch veel kijkers met alsnog een voetbal truitje aan. Hing een goede sfeer toen.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
539
734
Het ligt dan uiteindelijk bij de bands zelf om een keuze te maken als ze een aanbod van beiden krijgen.
Welk festival de voorkeur zou hebben van Electric Callboy, is gissen.
Goed punt! Kan volgens mij niet onderschat worden, deze inbreng van de band/management zelf. Uiteindelijk moeten die ook voor zichzelf de rekening maken waar zij het meeste nieuwe fans winnen (lees: merch verkopen; waar zij op verlanglijstjes zullen komen; .....).
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Inderdaad, wie die mannen wou zien heeft daar al de kans voor gehad op graspop en dit jaar nog in het sportpaleis.
Mag het genoeg zijn?! Met die zondagheadliners staat de gimmick er al, 2 dagen headliners uit dat bad is toch wel heel fout voor een breed metalfestival.

Aanvulling: dat ze zich maar eens houden aan die promoteksten die worden geschreven -
"De legendarische hardrockband KISS komt voor de allerlaatste keer naar ons land in Sportpaleis Antwerpen ..."
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: duck en Jamel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Inderdaad, wie die mannen wou zien heeft daar al de kans voor gehad op graspop en dit jaar nog in het sportpaleis.
Mag het genoeg zijn?! Met die zondagheadliners staat de gimmick er al, 2 dagen headliners uit dat bad is toch wel heel fout voor een breed metalfestival.

Is toch vrijwel elke editie, dat ik ben geweest, dat er 2 dagen dat soort headliners stonden.

Dit jaar zelfs Iron Maiden, Judas Priest en Scorpions

2019 had je wel alleen maar Kiss

Maar 2018 Iron Maiden, Ozzy en GNR

2017 ben ik niet geweest, maar had Scorpions en Deep Purple?

2016 Black Sabbath en Iron Maiden (derde geen idee)

2015 Kiss en Scorpions

Logischerwijs komt er nog wel zo’n soort headliner bij dus
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken