Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
hoe duur zou KISS zijn? zou Kiss donderdag met sterke sub ghost en metallica vrijdag zonder sub plausibel zijn? dream scenario voor mij
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
hoe duur zou KISS zijn? zou Kiss donderdag met sterke sub ghost en metallica vrijdag zonder sub plausibel zijn? dream scenario voor mij
Je mag dan nog Metallica verwisselen met Guns N Roses, dan hoor je mij ook niet klagen.

Al zie ik wel de "Grijze Mannen Meeting"-comments nu al weer verschijnen.
 
  • Leuk
  • Grrr
Waarderingen: festivalryo en Kneuzer

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Niks tegen Kiss als band, drie prima shows van gezien in de loop der jaren op Graspop. Met name de laatste keer was memorabel, ook omdat we dat van vrij dichtbij met de hele vriendengroep hebben bekeken. Maar eerst groots aankondigen dat het de laatste show ooit in de Benelux is en dan welgeteld twee edities later weer terugkeren, daar zou ik wel wat moeite mee hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Niks tegen Kiss als band, drie prima shows van gezien in de loop der jaren op Graspop. Met name de laatste keer was memorabel, ook omdat we dat van vrij dichtbij met de hele vriendengroep hebben bekeken. Maar eerst groots aankondigen dat het de laatste show ooit in de Benelux is en dan welgeteld twee edities later weer terugkeren, daar zou ik wel wat moeite mee hebben.

Was het echt aangekondigd als laatste Benelux? Niet als laatste keer op Graspop? Dat was toen het motto, elke plek waar ze staan voor het laatst. Niet specifiek het land, maar echt de stad. Wat door die 2e keer Ziggo al weer niet meer klopt, want dat was zo’n groot succes dat ze nog een keer moesten komen
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Was het echt aangekondigd als laatste Benelux? Niet als laatste keer op Graspop? Dat was toen het motto, elke plek waar ze staan voor het laatst. Niet specifiek het land, maar echt de stad. Wat door die 2e keer Ziggo al weer niet meer klopt, want dat was zo’n groot succes dat ze nog een keer moesten komen
Ah ja, denk dat je gelijk hebt met laatste keer Graspop en dat ik in de war ben met een andere band die het had over de Benelux. Dat zou ik trouwens wel een heel gaaf concept vinden, dat ze inderdaad jarenlang allerlei verschillende plekken voor het laatst aan doen met die 'End of the Road World Tour'. Dat ze bijvoorbeeld nu op Werchter Classic gaan staan ofzo.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Hier houd ik ze aan. Dan nog liever GNR.
Bekijk bijlage 3065

Ziggodome 2019:
Op dinsdag 25 juni stond KISS met hun afscheidstournee genaamd End of the Road World tour voor de allerlaatste keer in de Ziggo Dome!

Ziggodome 2022:
Op donderdag 21 juli 2022 keert KISS terug naar de Ziggo Dome als onderdeel van hun End of the Road World Tour! Na deze tour stopt de Amerikaanse glamrockband definitief met touren. “
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
ik denk ook dat we de impact van 2 coronajaren ertussen niet mogen onderschatten, als de tour zoals geplanned tot 2020 ging doorgaan dan denk ik niet dat ze europa nog eens op dezelfde plaatsen gingen aandoen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Is 16u dan toch de dag?

En stuurt Ghost het publiek....

Met het nieuwe ‘Impera’ op zak zijn ze nu klaar om ons na een topfestivaldag met een nachtzoen bedwaarts te sturen
Met Kiss naar bed? :p
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Net even vluchtig gecheckt met die paar Duitse data.
Daarvan stonden ze enkel in München (Konigsplatz) ook in 2019.

Die theorie kan dus van tafel geveegd worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken