Graspop Metal Meeting 2023

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
Ik proef het stof al terug als ik dat daar weer allemaal zie vliegen!
Mijn longen zijn daar toch een beetje gestorven 😅
Face GIF

Het stof maakte er een speciale ervaring van.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Wanneer heeft UDO overigens ooit een main stage op GMM afgesloten?
2005: Accept (met Udo) als op 2 na laatste op Main Stage
2010: U.D.O. als op 2 na laatste in Marquee II
2013: U.D.O. als op 2 na laatste in Marquee I
2016: Dirkschneider als afsluiter in Marquee (op pre-party donderdag)
2018: Accept (zonder Udo) als op 3 na laatste op Main Stage 2
Klopt. Op donderdag was er toen geen hoofdpodium. 2016 bedoelde ik
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
451
250
Het is niet dat, buiten alcatrax
Excuses, waarschijnlijk heb ik (en anderen?) je vraag enigszins verkeerd begrepen.
Ik denk niet dat EC per se op GMM wordt verwacht, maar velen zouden dat uiteraard graag willen, zeker na hun geweldige shows dit jaar op o.a. Alcatraz.
Natuurlijk is Werchter inmiddels ook een reële optie. Of de kans groter is dat ze daar volgend jaar staan dan op GMM zou ik niet durven zeggen, hun tourschema geeft daar voorlopig ook nog geen uitsluitsel over, voor zover ik weet.
Als werchter ze kan boeken gaan die dat sowieso proberen wel, een perfecte naam om ergens overdag op de main te zetten daar. Maar zoals je zegt hangt het wat af van het schema, GMM + werchter zie ik niet gebeuren.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.605
5.008
Het is niet dat, buiten alcatrax

Als werchter ze kan boeken gaan die dat sowieso proberen wel, een perfecte naam om ergens overdag op de main te zetten daar. Maar zoals je zegt hangt het wat af van het schema, GMM + werchter zie ik niet gebeuren.
Nee, het zal het een of het ander zijn (of geen van beide wellicht).

Ik weet echter niet of Werchter altijd maar 'eerste keuze' heeft als het gaat om dit soort bands.
Het is niet zo dat er één organisatie achter zit die alles aan Werchter toewijst, en de kruimels dan maar richting GMM veegt.
LiveNation heeft wellicht een dikke vinger in de pap bij het toewijzen van headliners aan RW dan wel GMM, maar wat de kleinere namen betreft is die invloed er volgens mij niet of veel minder.

Het ligt dan uiteindelijk bij de bands zelf om een keuze te maken als ze een aanbod van beiden krijgen.
Welk festival de voorkeur zou hebben van Electric Callboy, is gissen.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.388
6.636
Ah ok. Die donderdag was natuurlijk wel geen echte festivaldag (i.t.t. 2018, 2022, 2023), maar alleen maar een klein voorafje.

Bekijk bijlage 3061
Ohja, die editie! Trivium wat twee sets in het weekend speelde. Waar bij de eerste op die donderdag zoveel online speculaties waren dat ze een Metallica set zouden spelen dat Matt zich er zelf voor verontschuldigde dat dit niet het geval was. En dan die Eurostars Wrestling, waar ik ontzettend om heb moeten lachen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken