Graspop Metal Meeting 2023

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Ghost staat op de northstage. Ik kan mij niet zo gauw herinneren dat er een grotere naam op de main2 stond dan de main 1...het kan dus zijn dat ghost gewoon de afsluiter is, deed UDO volgens mij ook al eerder.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
Ghost staat op de northstage. Ik kan mij niet zo gauw herinneren dat er een grotere naam op de main2 stond dan de main 1...het kan dus zijn dat ghost gewoon de afsluiter is, deed UDO volgens mij ook al eerder.
graspop 2023. volgens mij is motley crue groter dan def leppard maar goed, ik verwacht ook wel een grotere band op south stage op donderdag
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Ghost staat op de northstage. Ik kan mij niet zo gauw herinneren dat er een grotere naam op de main2 stond dan de main 1...het kan dus zijn dat ghost gewoon de afsluiter is, deed UDO volgens mij ook al eerder.
Op welke stage een band staat zegt niets over wie de dag afsluit, dat kan zowel NS als SS zijn (afgelopen jaar was dat 50-50).
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ghost staat op de northstage. Ik kan mij niet zo gauw herinneren dat er een grotere naam op de main2 stond dan de main 1...het kan dus zijn dat ghost gewoon de afsluiter is, deed UDO volgens mij ook al eerder.
Maar Northstage is het vroegere Main2, aangezien de hele VIP-tent aan de andere kant staat.

vroeger was MS1 (links + VIP) en MS2 (rechts)
Nu is Northstage links en Southstage rechts + VIP
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Ghost staat op de northstage. Ik kan mij niet zo gauw herinneren dat er een grotere naam op de main2 stond dan de main 1...het kan dus zijn dat ghost gewoon de afsluiter is, deed UDO volgens mij ook al eerder.
North is MS2, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Ghost staat op de northstage. Ik kan mij niet zo gauw herinneren dat er een grotere naam op de main2 stond dan de main 1...het kan dus zijn dat ghost gewoon de afsluiter is, deed UDO volgens mij ook al eerder.
Wanneer heeft UDO overigens ooit een main stage op GMM afgesloten?
2005: Accept (met Udo) als op 2 na laatste op Main Stage
2010: U.D.O. als op 2 na laatste in Marquee II
2013: U.D.O. als op 2 na laatste in Marquee I
2016: Dirkschneider als afsluiter in Marquee (op pre-party donderdag)
2018: Accept (zonder Udo) als op 3 na laatste op Main Stage 2
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
1. Electric Callboy al eens live gezien op een metalfestival (of elders)?
2. Denk je dat metalliefhebbers niet van een goed feestje houden?
3. Wie heeft het over headlinen (Alestorm stond er dit jaar om 16:50, dat is namiddag, toch)?
4. Wat is er mis met Carnaval?
5. Waarom stel je zo'n rare vragen?
Haha lol. Alsof ik gezegd heb dat ze er zeker niet staan. Is toch niet onlogisch dat wanneer een metal/rockband om 1 of andere reden de sprong naar de mainstream maakt, je de vraag moet stellen of ze niet ook naar RW kunnen?
1. Nee, snap de relevantie hier totaal niet van
2. Nee, ik denk dat metalliefhebber saaie, witte 50-ers zijn die met hun armen gekruist naar een optreden staan te kijken en af en toe is hun twee vingers bovenhalen.
3. Ik alleszins niet, wie wel misschien?
4. Snollebollekes
5. Heb de subtiele hint begrepen om me te onthouden van reacties in het Graspop topic 😅
 
  • Grrr
Waarderingen: saurus, 1880 en Kneuzer

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.521
3.020
2. Nee, ik denk dat metalliefhebber saaie, witte 50-ers zijn die met hun armen gekruist naar een optreden staan te kijken en af en toe is hun twee vingers bovenhalen.
Bijna volledig. Saaie, witte 50-ers van 100+ kg die met hum armen gekruist en ontbloot bierbuik vanwege te klein zwart bandshirt naar een optreden staan te kijken en af en toe is hun twee vingers bovenhalen.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
404
565
Bijna volledig. Saaie, witte 50-ers van 100+ kg die met hum armen gekruist en ontbloot bierbuik vanwege te klein zwart bandshirt naar een optreden staan te kijken en af en toe is hun twee vingers bovenhalen.
Mijn/onze toekomst ziet er echt prachtig uit als ik het zo lees :ROFLMAO:
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Bijna volledig. Saaie, witte 50-ers van 100+ kg die met hum armen gekruist en ontbloot bierbuik vanwege te klein zwart bandshirt naar een optreden staan te kijken en af en toe is hun twee vingers bovenhalen.
en met twee vingers bovenhalen bedoel je dan wellicht dat ze in beide handen een biertje vasthebben en simultaan van proberen drinken?

0914-BEER_03-1110x980.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Bijna volledig. Saaie, witte 50-ers van 100+ kg die met hum armen gekruist en ontbloot bierbuik vanwege te klein zwart bandshirt naar een optreden staan te kijken en af en toe is hun twee vingers bovenhalen.
way too close zooey deschanel GIF by New Girl
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
5. Heb de subtiele hint begrepen om me te onthouden van reacties in het Graspop topic 😅
altijd welkom, alleen was de insteek natuurlijk wel een stereotype waar veel mensen wel aanstoot aan nemen. het is niet omdat we naar kwade muziek luisteren dat we allemaal kwade mensen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Haha lol. Alsof ik gezegd heb dat ze er zeker niet staan. Is toch niet onlogisch dat wanneer een metal/rockband om 1 of andere reden de sprong naar de mainstream maakt, je de vraag moet stellen of ze niet ook naar RW kunnen?
1. Nee, snap de relevantie hier totaal niet van
2. Nee, ik denk dat metalliefhebber saaie, witte 50-ers zijn die met hun armen gekruist naar een optreden staan te kijken en af en toe is hun twee vingers bovenhalen.
3. Ik alleszins niet, wie wel misschien?
4. Snollebollekes
5. Heb de subtiele hint begrepen om me te onthouden van reacties in het Graspop topic 😅
Excuses, waarschijnlijk heb ik (en anderen?) je vraag enigszins verkeerd begrepen.
Ik denk niet dat EC per se op GMM wordt verwacht, maar velen zouden dat uiteraard graag willen, zeker na hun geweldige shows dit jaar op o.a. Alcatraz.
Natuurlijk is Werchter inmiddels ook een reële optie. Of de kans groter is dat ze daar volgend jaar staan dan op GMM zou ik niet durven zeggen, hun tourschema geeft daar voorlopig ook nog geen uitsluitsel over, voor zover ik weet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.521
Ik proef het stof al terug als ik dat daar weer allemaal zie vliegen!
Mijn longen zijn daar toch een beetje gestorven 😅
Dat is wel de meest verschrikkelijke pit die ik heb meegemaakt. Daardoor ga ik minstens een jaar eerder dood. Niet te doen eigenlijk maar wel echt een dik feest.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Gebruikers die dit onderwerp bekijken