Graspop Metal Meeting 2023

Even de hoop via Evil Invaders de kop indrukken. Zie bij Baroeg dat er binnenkort een concert daar wordt aangekondigd van Evil Invaders.

Wat het weggaf is dat 2023 er staat bij played at. Staat bij de andere aangekondigde bands niet.
Shit.

Jack Black Smile GIF

Ik zie wel dat er een beetje hoop is want Warbringer (en nog 2 bands) gaan mee als subs en niet Cyclone. Dus wat is hun grote nieuws dan?
Into the grave kwam vandaag en nog een festival ergens geloof ik? Daar kan cyclone wel tussen zitten.

De Dutch Doom Days hebben zaterdag een zeer zwart staartje gekregen. Een van de bands van dag 2 was ook aanwezig en lekker aan het bier gegaan. Een van de bandleden is 's nachts de deur uitgelopen en letterlijk onder de tram gelopen. Ik zie nu net dit bericht op Zware Metalen. Wat ontzettend triest.

De Dutch Doom Days hebben zaterdag een zeer zwart staartje gekregen. Een van de bands van dag 2 was ook aanwezig en lekker aan het bier gegaan. Een van de bandleden is 's nachts de deur uitgelopen en letterlijk onder de tram gelopen. Ik zie nu net dit bericht op Zware Metalen. Wat ontzettend triest.

Jemig, wat een vreselijk nieuws...

Ohhh vreselijk. Ik had de mededeling van een accident gezien en gisteren dat hij overleden was, maar die omstandigheden maken het nog eens zo tragisch :(

Users who are viewing this thread