Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Kwestie van tickets vasthouden en zo snel mogelijk melden of het je wel of niet is gelukt
Happy Season 5 GIF by The Office


Moet inderdaad niet ingewikkeld zijn 😅 da’s dan praktisch afgesproken!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.625
7.349
Ik hoop trouwens niet dat het echt zo gaat zijn dat ze maar één announcement per week doen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Ik hoop trouwens niet dat het echt zo gaat zijn dat ze maar één announcement per week doen.
tegen de tijd dat ze klaar zijn om de ticketverkoop te beginnen zullen ze wel wat meer gaan aankondigen lijkt me.
ze zullen wel aan het wachten op een bepaalde headliner lijkt me die nog geen tour bekend heeft gemaakt zoals metallica/gnr/a7x?
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
AC/DC,SOAD die blijkbaar ook touren volgende jaar.
Of ze Europa aandoen weet ik niet.

En de reden dat Slipknot er in 2019 niet stond was het feit dat Corey geblesseerd was geraakt tijdens USA tour,hebben toen heel wat concerten moeten cancellen en het jaar daarop inhalen,maar toen kwam corona.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
AC/DC,SOAD die blijkbaar ook touren volgende jaar.
Of ze Europa aandoen weet ik niet.
AC/DC zal niet op graspop staan
SOAD gaat niet uitgebreid touren, ivm met de gezondheid van Serj. Alleen een paar losse shows hadden ze gezegd geloof ik in een artikel. Ik zie Hellfest nog wel ineens een SOAD of AC/DC boeken uit het niets voor 2023. die hebben toch iets met exclusieve boekingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

saurus

Dagopener
4 feb 2019
532
623
Britney Spears heeft toch recent staan strippen op Closer van NIN? Altijd welkom in de Metal Some voor een, euhm, show.

Herinnert iemand zich nog dat er strippers waren tijdens de DJs s' nachts in de Metal dome? Moet 2012 geweest zijn ofzo.
die zijn er nog steeds in het classic rock cafe bij dj carl maar ze houden wel nog iets aan denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Ik ook niet, want dan zouden er in juni maar 35 bands staan... ;)
Hij zei 1 announcement, niet 1 band per week ;)
Ze kunnen ook iedere week een announcement doen van 10 bands. Al hebben we er dan weer te veel.

Even delen hier, misschien vinden mensen het interessant hier. Interview met de grote baas van Download:
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
Even delen hier, misschien vinden mensen het interessant hier. Interview met de grote baas van Download:
'Gender-balanced festival line-ups'?
Mwa, voor mij hoeft dat allemaal niet zo geforceerd.
Zet gewoon de best beschikbare bands neer, ongeacht geslacht/gender.

Tellen dan überhaupt bands met een zangeres, en voor de rest alleen mannen?
Of staan straks halve posters vol met bands als Thundermother, Burning Withches, Nervosa en L7?

Maar goed, genoeg goeie vrouwelijke metalartiesten, ik heb zeker geen probleem met een festival gevuld met bv. Nightwish, Arch Enemy, Epica, Lacuna Coil, Amaranthe, Battle Beast, Tarja, Doro, Unleash The Archers, Visions Of Atlantis, Leaves' Eyes, Jinjer, Infected Rain, Butcher Babies, Brutus, Dool, Therion, Fleshgod Apocalypse, Cradle Of Filth, Draconian...

En anders kunnen altijd nog wat mannelijke toppers de weg van Mina Caputo gaan:
Cora Taylor, Tonia Forge, Davina Draiman, Joanna Brodén, Michaela Poulsen, etc. ;)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
Tipje van de week (natuurlijk ook voor de ongetwijfeld meelezende GMM-organisatoren ;) ): Genus Ordinis Dei.
Zwaar theatrale en bij vlagen progressieve Italiaanse symphonic death metal voor de liefhebbers van bands als Fleshgod Apocalypse of Lacuna Coil (wiens drummer eerder bij Genus Ordinis Dei speelde, en wiens zangeres Cristina Scabbia al eens meezong op een album).
Speelden pas 1x eerder in Nederland en België (resp. 013 en Biebob) in 2016.
Met name concept-album Glare Of Deliverance (review) uit 2020 is een aanrader!

 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Hij zei 1 announcement, niet 1 band per week ;)
Ze kunnen ook iedere week een announcement doen van 10 bands. Al hebben we er dan weer te veel.

Even delen hier, misschien vinden mensen het interessant hier. Interview met de grote baas van Download:
Weten we meteen waarom die onderkant van de affiche zo vreemd is, heel veel onbekends
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.445
Ik voel mij vandaag heel ziek. Ik ben bang dat het de man flu is. Waarschijnlijk heb ik dus niet lang meer. Hopelijk leest de organisatie van Graspop hier mee en zorgen ze ervoor dat vandaag de dag is. Zo weet ik tenminste wat ik ga missen voor ik mijn kop leg.
De Man Flu wordt chronisch onderschat. Vooral door vrouwen. Sterkte.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Ik voel mij vandaag heel ziek. Ik ben bang dat het de man flu is. Waarschijnlijk heb ik dus niet lang meer. Hopelijk leest de organisatie van Graspop hier mee en zorgen ze ervoor dat vandaag de dag is. Zo weet ik tenminste wat ik ga missen voor ik mijn kop leg.
het was een eer je gekend te hebben
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken