Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.009
Ik doelde niet op Loek met mijn bericht.
Ah, my bad.
Van mij mag @WJ hier best zijn oubollige onzin verkondigen, zolang het enigszins netjes blijft.
Hij moet dan echter ook niet gek opkijken of beledigd zijn als anderen hem daarop aanspreken of zelfs ridiculiseren.
Wie kaatst..
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Britney Spears heeft toch recent staan strippen op Closer van NIN? Altijd welkom in de Metal Some voor een, euhm, show.

Herinnert iemand zich nog dat er strippers waren tijdens de DJs s' nachts in de Metal dome? Moet 2012 geweest zijn ofzo.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Ah, my bad.
Van mij mag @WJ hier best zijn oubollige onzin verkondigen, zolang het enigszins netjes blijft.
Hij moet dan echter ook niet gek opkijken of beledigd zijn als anderen hem daarop aanspreken of zelfs ridiculiseren.
Wie kaatst..
Fair enough. :)

Hoeft van mij niet een heel ding te worden ook. Ik vind het erg onnodig om mensen waarmee je het niet eens bent gelijk te classificeren met woorden als 'hipsters' en 'ventjes'. Past niet in de sfeer die ik tot nu toe ervaren heb hier. Maar goed, on-topic maar weer?

Morgen de dag? :D
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.334
Als je niet op Loek doelde, zit je er zelf ook naast. Het gaat twee kanten op en allebei de kanten zijn gewoon helemaal ruk.

In ieder geval, is Muse niet wat voor Graspop?

Zou het prima doen waarschijnlijk. Lijkt me beter dan een Foo Fighters, als we kijken naar dat soort namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Misschien heb ik het iets te veel uitgelokt, sorry als dit ten koste is gegaan van de fijne sfeer die we hier altijd hebben, laten we het gezellig houden inderdaad :)

Muse of Foo Fighters op Graspop lijkt me een prima idee, maar ik zie het niet gebeuren zo lang Werchter bestaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.009
Neen, maar dan ben ik een keer serieus en dan is het weer niet goed ;)

Geen idee nog. Valt of staat bij de line-up. Zou nooit blind een kaartje kopen.
Ah, dus het was wel serieus? 😅
Excuses dan.. 😉
Hoe kom je daaraan, ik kon zelf nog nergens meer informatie vinden?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
ik ga het op 24 november ook nog maar eens proberen dan, was van plan een ticket te kopen maar was de tijd vergeten en toen naast een ticket gegrepen...
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Even iets anders. 10 en 24 oktober een mail gekregen dat ik voor een ticket het geld kon terugvragen. 21 oktober was de laatste dag om een aanvraag in te dienen. Omdat meet & greet is veranderd in soundcheck package. Dit heb ik vorige zondag pas gezien en toen pas mijn geld teruggevraagd via een formulier dat nog werkte van ticketmaster. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wat de kans is dat ik toch nog mijn geld zou terugkrijgen? Het concert is 22 november. Evanescence
Edit: Rede was omdat dit de eerste? keer is dat iets belangrijk van ticketmaster België bij reclame terecht kwam.
Weet iemand of je ticketmaster België kan bellen en wat het nummer is?
Edit 2: Heeft nog iemand anders ervaring met belangrijke ticketmaster berichten die bij reclame terecht komen? En wanneer?
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken