Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goed gezien!
Zaten wel wat clues in idd:
- font, kleur en onderstreping komen niet helemaal overeen met Parkway Drive (zie bv. de y, en de rn die eruit ziet als m);
- was al na 16:00, dus kans op aankondiging klein.
Goed gezien!
Zaten wel wat clues in idd:
- font, kleur en onderstreping komen niet helemaal overeen met Parkway Drive (zie bv. de y, en de rn die eruit ziet als m);
- was al na 16:00, dus kans op aankondiging klein.
Dat was natuurlijk ook een optie, niet aan gedacht.
Ik had gewoon even wat geknipt en geplakt in PowerPoint (had ik toevallig al openstaan voor m'n werk).
Je bedoelt oops: I did it again? Is de enige metalcover die ik ken.
Mijn eerste rock muziek die ik vroeger luisterde was britney spears, five, christina angulaira dus kom maar op met die namen.
edit: Ik bedoel natuurlijk de samsonrock en de thunderdome cover van twist van korn. (Heb korn op die manier leren kennen.) haha
Mwa, een beetje jennen is toch niet gelijk toxic?
Iemand die zelf een heel forum voor hipsters uitmaakt, moet toch ook wel een prikje terug kunnen verdragen, toch?
Mwa, een beetje jennen is toch niet gelijk toxic?
Iemand die zelf een heel forum voor hipsters uitmaakt, moet toch ook wel een prikje terug kunnen verdragen, toch?