Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.761
7.582
Ghost was in 2019 ook voorprogramma van Metallica. En North is over het algemeen volgens mij inderdaad de vroegere mainstage headliner, als je ook kijkt naar dit jaar de andere dagen. Parkway Drive north en Slipknot south. Motley north en Def Leppard south, waarbij dus daar south het festival afsluit. Lijkt me dus dat er nog een dikkere naam overheen zal komen op de south stage op de donderdag.

Naast dat Ghost voorprogramma Metallica was, ook niet vergeten dat ze in 2018 als sub (?) voor Guns N Roses stonden.

Verder lijkt dan het lek gedicht te zijn op de Graspop site met de onderstreping van acts? Of heeft iemand vanochtend/vannacht nog gekeken of er iets onderstreept was?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.250
7.547
Ghost was in 2019 ook voorprogramma van Metallica. En North is over het algemeen volgens mij inderdaad de vroegere mainstage headliner, als je ook kijkt naar dit jaar de andere dagen. Parkway Drive north en Slipknot south. Motley north en Def Leppard south, waarbij dus daar south het festival afsluit. Lijkt me dus dat er nog een dikkere naam overheen zal komen op de south stage op de donderdag.

Naast dat Ghost voorprogramma Metallica was, ook niet vergeten dat ze in 2018 als sub (?) voor Guns N Roses stonden.

Verder lijkt dan het lek gedicht te zijn op de Graspop site met de onderstreping van acts? Of heeft iemand vanochtend/vannacht nog gekeken of er iets onderstreept was?
zou het wel lullig vinden voor Ghost als ze opnieuw voor GNR spelen, dan spelen ze namelijk gewoon in het daglicht. al ben ik niet echt fan van de band verdienen ze niet zo'n slechte headline spot.
Donderdag zal wel GNR/Metallica krijgen lijkt me maar wat er in godsnaam op de vrijdag bij komt heb ik geen idee. we moeten daar nog 2 headliners en dit jaar hadden ze ook al veel moeite om de vrijdag uit te verkopen. toch nog kiss of ozzy op de vrijdag dan?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Als Metallica zou komen, hebben die geen grote band als Ghost naast zich nodig nochtans.
Ghost is dan wel één van de sterkst groeiende bands van 't moment, maar een "grote band" is het dan toch ook net niet, toch?
Is pas de eerste keer dat ze GMM gaan headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
tons of rock voegt nog wat namen toe....

GHOST – PANTERA – NIGHTWISH
GOJIRA – BEHEMOTH – WARDRUNA – CLUTCH – TNT – POWERWOLF – MAYHEM – HAMMERFALL - STAGE DOLLS – HONEYBARNA – THE GOOD THE BAD AND THE ZUGLY- AVATAR – SPIRITBOX – VOIVOD – AURA NOIR – BRENN.


edit: alleen deze 4 toegevoegd nu NIGHTWISH - WARDRUNA - HAMMERFALL - AURA NOIR
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
tons of rock voegt nog wat namen toe....

GHOST – PANTERA – NIGHTWISH
GOJIRA – BEHEMOTH – WARDRUNA – CLUTCH – TNT – POWERWOLF – MAYHEM – HAMMERFALL - STAGE DOLLS – HONEYBARNA – THE GOOD THE BAD AND THE ZUGLY- AVATAR – SPIRITBOX – VOIVOD – AURA NOIR – BRENN.
Die waren toch al bekend, of niet?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
de vrijdag was dan ook wel veruit de minst stacked dag, want de bedoeling was om aerosmith met een minder dagprogramma te plaatsen en op zondag FNM met een dik dagprogramma en toen heeft aerosmith beslist van enkel de zondag te kunnen en moesten ze FNM en aerosmith wisselen met alle gevolgen vandien
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.250
7.547
Ghost is dan wel één van de sterkst groeiende bands van 't moment, maar een "grote band" is het dan toch ook net niet, toch?
Is pas de eerste keer dat ze GMM gaan headlinen.
tweede keer is het. 2018 waren ze ms2 headliner voor GNR. zelfde spot als nu waarschijnlijk
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.426
6.773
Ghost als headliner op North verkleint de kans op GnR, omdat die met hun show van drie uur doorgaans twee headline plekken claimen. Dus kom maar door met Metallica!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.651
3.318
Dat maakt GnR naar mijn gevoel voor donderdag niet echt meer een optie; lijkt me dat ze daar wel echt iets kleiner zouden bij zetten - en kan je nog van een north headliner spreken als die om 20u30 stopt om daarna 3 uur GnR te krijgen... Er is natuurlijk altijd nog vrijdag.

Of heeft iemand vanochtend/vannacht nog gekeken of er iets onderstreept was?
Net gekeken en staan zelfs op dit moment nog niet gelinkt
Schermafbeelding 2022-11-10 om 10.08.02.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken