Graspop Metal Meeting 2023

Ghost als headliner op North verkleint de kans op GnR, omdat die met hun show van drie uur doorgaans twee headline plekken claimen. Dus kom maar door met Metallica!
Dat doet nu toch niets aan het feit dat ze North Stage afsluiten? :p Lijkt me straf als Guns N Roses na anderhalf uur eventjes op de andere stage gaat spelen 🤔

die shows van nightwish in finland waren dus helemaal niet de laatste, ze touren daarna nog vrolijk door.
erg jammer dat graspop waarschijnlijk opnieuw ernaast grijpt terwijl ze wel een uitgrebreide festival tour doen.

die shows van nightwish in finland waren dus helemaal niet de laatste, ze touren daarna nog vrolijk door.
erg jammer dat graspop waarschijnlijk opnieuw ernaast grijpt terwijl ze wel een uitgrebreide festival tour doen.
Ja dat is erg goed nieuws! Zo is de zondag ook opeens nog een optie.

Jullie kennen m'n mening over Ghost onderhand wel, maar desalniettemin een goede boeking. Gaat ongetwijfeld een heleboel volk opleveren. Ben benieuwd wat er tegenover gaat staan.

zelfs als ghost totaal niet het genre is van een hoop mensen ben ik wel vrij gerust dat de show er rond heel veel mensen aanspreekt. Dan toch veel liever zoiets dan bijvoorbeeld een band waar je gewoon 4 mensen zonder set of backdrop ziet

zelfs als ghost totaal niet het genre is van een hoop mensen ben ik wel vrij gerust dat de show er rond heel veel mensen aanspreekt. Dan toch veel liever zoiets dan bijvoorbeeld een band waar je gewoon 4 mensen zonder set of backdrop ziet
Die show in Vorst dit jaar was wel erg sterk. Showelementen, goeie discografie, veel sfeer. Terecht (en goede) headliner!

Even dromen, maar volgende line-up:

Metallica - Guns n Roses - Slipknot - Def Leppard
Ghost - xxxx - Parkway Drive - Motley Crue

xxxx = Disturbed? Alter Bridge?

Dan heb je toch wel een stevige basis hoor!

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Ja dat is erg goed nieuws! Zo is de zondag ook opeens nog een optie.

En de afstand tussen plaatsen is niet zo'n heel groot probleem lijkt het. Uit de huidige tour zijn meerdere momenten van 3 (of meer) shows achter elkaar:

20, 21, 22 en 23 november:
Antwerpen - London - Birmingham - Dublin

30 november, 1 en 2 december
Parijs - Dusseldorf - Luxemburg

4, 5 en 6 december
Wenen - Munchen - Milaan

12, 13 en 14 december
Hamburg - Leipzig - Gliwice (zuid-Polen)

Dan moet een reis van of naar Finland ook wel lukken toch?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Even dromen, maar volgende line-up:

Metallica - Guns n Roses - Slipknot - Def Leppard
Ghost - xxxx - Parkway Drive - Motley Crue

xxxx = Disturbed? Alter Bridge?

Dan heb je toch wel een stevige basis hoor!
net iets te veel van het goede, mijn gok is

Metallica - Ozzy - slipknot - Def Leppard
Ghost - avenged sevenfold - Parkway Drive - Motley Crue

met dan een dik vrijdagprogramma met oa gojira , disturbed, evanescence

gaat dat genoeg kaarten verkopen voor een donderdag?
Zie niet in dat dit dan een reden zou zijn om een extra dag in te lassen?

Al is het misschien wel te zien, kan natuurlijk zijn dat GMM nu gegroeid is naar een standaard 4-daags festival. Af te wachten wat ze aankondigen op zondag 18 juni. Als dat meteen 4 dagen is, weten we wel voldoende denk ik.

Zie niet in dat dit dan een reden zou zijn om een extra dag in te lassen?

Al is het misschien wel te zien, kan natuurlijk zijn dat GMM nu gegroeid is naar een standaard 4-daags festival. Af te wachten wat ze aankondigen op zondag 18 juni. Als dat meteen 4 dagen is, weten we wel voldoende denk ik.

Ik ben er eigenlijk niet 100% van overtuigd dat er een vierde dag is, puur omdat er een grote naam is geboekt. Vind het ook nog aannemelijk en logisch als het gewoon door het grote aanbod komt.

Users who are viewing this thread