Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Wie zijn er aan het staken dan in België?

Ik hoop heel erg dat vandaag de dag is! Ben toe aan een nieuwe naam plus start kaartverkoop. Duurt lang!
Jij wilt graag van je geld af ;) Van mij mag ticketverkoop wel een ruime tijd vantevoren aangekondigd worden, hebben nog wat tijd nodig om te zien wat we gaan doen voor accomodatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
verwacht deze week eigelijk geen nieuws, vandaag een landelijke staking en vrijdag een feestdag in belgië. er is nog niets onderstreept op de geschiedenis posters.
en ik heb gisteren een antwoord gekregen op een pb via mesenger wanneer de vvk begint. :ROFLMAO: spoedig meer info :ROFLMAO:
moet anders eens vragen als de vvk voor of na de metallica presale begint he ;)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Als Metallica komt, smijt er dan maar Orbit Culture bij ook.
Fans zullen dit wel smaken.

Orbit Culture vind ik echt een machtige band! Dit jaar op Sweden Rock gezien en begin december ook weer in de 013. Deze mag van mij heel snel doorgroeien naar meer faam. Meer dan verdiend.
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
265
450
Orbit Culture vind ik echt een machtige band! Dit jaar op Sweden Rock gezien en begin december ook weer in de 013. Deze mag van mij heel snel doorgroeien naar meer faam. Meer dan verdiend.

Nog nooit live gezien, maar is wel mijn favoriet van de moment.
Een grote band in wording!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Haha, mooi gedaan into the grave! 👌
Edit; ze blijkt niet door hen gemaakt te zijn (ik had eerst verder moeten lezen) maar gewoon gedeeld.

Bekijk bijlage 2977
Geniaal, op efestivals heb je zo bingo met deze kaart in ieder geval.

Er lijkt nu wel morgen iets te gebeuren trouwens.
Evil invader gaat dus morgen iets aankondigen, en Into the grave ook. Misschien Graspop morgen een pakketje dan?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Evil Invaders stond er afgelopen jaar al. Zou mij dus wel verbazen als hun aankondiging van morgen over Graspop gaat.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Evil Invaders stond er afgelopen jaar al. Zou mij dus wel verbazen als hun aankondiging van morgen over Graspop gaat.
Ja mij ook. Dit jaar kwamen ze op Alcatraz en GRaspop voorbij. Aardige band maar het is ook wel weer even leuk geweest nu.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Dat klagen bij Download heeft ooit wel geholpen.
Bij de aankondiging van Avenged Sevenfold als headliner in 2013 heeft een kerel doodserieus op de facebookpost gereageerd met "Why not Dying Fetus?". Mensen hebben daar een hashtag van gemaakt en hebben elke volgende post van Download volgespamt met #WhyNotDyingFetus.
Naar aanleiding van die spam heeft Download dan Dying Fetus geboekt.

 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Evil Invaders stond er afgelopen jaar al. Zou mij dus wel verbazen als hun aankondiging van morgen over Graspop gaat.
Oke Evil Invaders misschien niet inderdaad, deze stonden trouwens dit jaar ook op Into the grave dus zal niets met elkaar te maken hebben. benieuwd waar into the grave mee komt morgen in ieder geval. Ze zeggen al wel dat het geen Metallica gaat zijn :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Jamel

jbj

Dagopener
11 okt 2022
534
731
Dream Theater kondigde net wat datums aan januari/februari.
"Many more dates to follow"

Weet niet of die in de zomer ook festivals zullen aandoen (zag al meerdere keren passeren hier als afsluiter tent).
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Dream Theater kondigde net wat datums aan januari/februari.
"Many more dates to follow"

Weet niet of die in de zomer ook festivals zullen aandoen (zag al meerdere keren passeren hier als afsluiter tent).
Over Dream Theater gesproken - dat idiote "indoor festival" vlak voor Graspop, dat is precies ook nooit van grond gekomen he...
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Gebruikers die dit onderwerp bekijken