Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.905
5.329
zet gewoon behemoth als main 2 headliner voor metallica, traumatiseer die metallica fans eerst nog een beetje
 
  • Haha
Waarderingen: nikita

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
“Nieuwe week, nieuwe headliner” in het bericht van GMM gisteren, betekent dat niet dat PD de naam is die we deze week krijgen? En dat we volgende week weer op nieuws mogen rekenen?
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Simoni

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.324
3.273
“Nieuwe week, nieuwe headliner” in het bericht van GMM gisteren, betekent dat niet dat PD de naam is die we deze week krijgen? En dat we volgende week weer op nieuws mogen rekenen?
Lijkt eerder op "start van de nieuwe week, we trappen de week af met een headliner".
Maar dergelijke teksten zijn altijd verwaarloosbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Het zal binnen een half uurtje, of morgen zijn. (Hopelijk)
Dan kunnen ze vrijdag de tickets open zwieren.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
378
690
Krijg ineens een vreemd gevoel.....

Hoor de nieuwe Graspoppers al terwijl ze wachten tot METALLICA aanvangt.

"Mijnheer, mijnheer,....waar heeft u dat coole Eddie vest gekocht" 😱🤯😵‍💫
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.986
8.956
Enkele weken na Graspop Rock Harz in Ballenstedt in Duitsland. Zojuist bands aangekondigd: Amon Amarth, In Flames, Paradise Lost, Destruction, Blind Guardian, Mono Inc, Feuerscwanz en nog enkele bands.
Lijkt wel een exclusieve power/folk metal line-up daar, jeetje.

Lord of the Lost heb ik volgens mij niet eerder ergens op een line-up voor komende zomer zien staan. Die staan al een tijdje vrij hoog op mijn lijstje van bands die ik wel een keer wil zien. Kom maar door, dus!
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.374
1.454
Feuershwanz ook op Graspop? De Duitse bezoekers paaien
Ik vind ze anders geniaal. Heb zelfs een kaart gekocht om ze te gaan zien in Oberhausen. Maar ondertussen is die show al 15 keer verzet. Zou. U april 2023 zijn. Maar nog wel andere bands maar dat waren de geen die ik me kon herinneren
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.986
8.956
In Flames, Paradise Lost, Amon Amarth, Mono en Destruction zijn toch geen power/folk metal?
Amon Amarth inderdaad meer melodic death, maar thematisch wel richting folk, toch. En het is Mono Inc, niet Mono. Zijn twee verschillende bands. Mono (of een andere postrock gigant) mag van mij wel een keer naar Graspop komen. Lijkt me heerlijk voor in de metaldome!

11 van de 15 power en/of folk raakvlakken. Vind ik vrij fors.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Joslittel en Mark's Kal

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.760
8.703
We gingen er van uit dat In Flames een augustus tour zou doen maar nu dus 2 weken na Graspop ook aan het touren. Die band is zomaar ineens weer een kanshebber geworden!
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.374
1.454
Amon Amarth inderdaad meer melodic death, maar thematisch wel richting folk, toch. En het is Mono Inc, niet Mono. Zijn twee verschillende bands. Mono (of een andere postrock gigant) mag van mij wel een keer naar Graspop komen. Lijkt me heerlijk voor in de metaldome!

11 van de 15 power en/of folk raakvlakken. Vind ik vrij fors.
Excuseer dat is/zijn de enige bands van de opsomming die ik qua muziek niet ken. Maar raar genoeg wel de enige dat ik (half dan) dat ik me kon herinneren hoewel er andere bands op die line up staan die ik qua muziek wel ken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.374
1.454
We gingen er van uit dat In Flames een augustus tour zou doen maar nu dus 2 weken na Graspop ook aan het touren. Die band is zomaar ineens weer een kanshebber geworden!
Is een Zweedse band dus vliegt misschien over en weer. Mogelijk staat hun productie ergens in Duitsland of is de productie niet zo groot.


Heerlijke videoclip trouwens die ze gisteren uit brachten. De muziek doet mij al sinds Come Clarity niks meer maar die videoclip was wel vet.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.760
8.703
Lamb of God denk ik niet die spelen in februari tot nu toe in de ab dus die gaan nu zolang in Europa blijven denk ik . En. Later dat jaar nog es terugkomen lijkt me sterk .
Lamb of god verwacht ik nog steeds wel op de juni festivals, denk dat die al lang geboekt waren voor die tour verschuiving. Zijn ook een gerucht voor download, en tot nu toe kloppen al die geruchten wel.

Feb/maart een zalen tour en vervolgens in de zomer de festivals af gaan gebeurt wel vaker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken