Graspop Metal Meeting 2023

Wie is die band in dat logo heel links boven?
Wat zei je van Him? Bestaan die terug? Of een gedeelte ervan?
Alex is on fire? Ken ik mss van naam. Meer niet. Wist neit dat ze zo groot zijn.

Alex is on fire? Ken ik mss van naam. Meer niet. Wist neit dat ze zo groot zijn.
Bring me the Horizon is dat logo. Dat HIM logo is van Ville Valo, de zanger van HIM.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Ik zit echt helemaal in m'n Metallica-bubbel nu hoor, maar... Waarom doet Graspop dan in vredesnaam een vierde dag? De enige twee keer dat ze dat hebben gedaan was in 2016 om Guns n Roses te kunnen boeken. Die speelden dat jaar voor het eerst in meer dan 20 jaar weer in een samenstelling met Axl, Slash en Duff, dus dat wilde Graspop koste wat kost binnenhalen (wat ik ook snap). En vorig jaar omdat het een 25-jarige jubileumeditie was. Ze hebben dit jaar tot enkele weken terug ook gewoon gecommuniceerd dat het terug drie dagen zou zijn. Dus er is iets op het pad gekomen wat een vierde dag getriggerd heeft. Lijkt mij best raar als dit bijvoorbeeld weer voor GnR is. Het kan natuurlijk, maar een vierde dag voor de unieke kans op eindelijk een keer Metallica op Graspop lijkt mij logischer.
ik zoek eerlijk gezegd niet zo veel achter die vierde dag, denk dat ze dat voortaan gewoon ieder jaar zullen doen als ze genoeg headliners beschikbaar hebben. waarschijnlijk is het een veel voordeliger kostenplaatje. Ik riep ook al een tijdje dat ik uit ging van een vierdaagje voor dat het wordt aangekondigd. Met de huidige prijzen is de opbouw enzo gewoon erg duur en door een extra dag eraan vast te plakken verspreid je de kosten meer en verhoog je je opbrengsten.

ik zoek eerlijk gezegd niet zo veel achter die vierde dag, denk dat ze dat voortaan gewoon ieder jaar zullen doen als ze genoeg headliners beschikbaar hebben. waarschijnlijk is het een veel voordeliger kostenplaatje. Ik riep ook al een tijdje dat ik uit ging van een vierdaagje voor dat het wordt aangekondigd. Met de huidige prijzen is de opbouw enzo gewoon erg duur en door een extra dag eraan vast te plakken verspreid je de kosten meer en verhoog je je opbrengsten.
Ik wou dat ik jou was en mijn hype kon beteugelen met rationele gedachten... 😅

@prins: dagkaarten op de Metallicadag waren binnen een week weg; weekendkaarten pas na anderhalve maand.

• Haha
Waarderingen: Loek123
het enige waar ik met metallica mee zit is de run op kaarten, hoe is dit met pinkpop vorig jaar gegaan ? was dit binnen een paar uur uitverkocht ?
koop mijn combi altijd wel op de dag dat ze in de verkoop gaan.
Nee dat viel wel mee. Was wel binnen ruim een dag uitverkocht meen ik.

Stop allemaal met speculeren!
Maandag weten we toch al iets meer door de aankondiging van Download en Nothing Else Matters…

Steve Harvey Wow GIF by NBC

• Winning
Waarderingen: DennisvdBr
Him niet, maar Ville Vallo staat op de poster en dat is de vroegere zanger van Him

Ben trouwens serieus verbaasd dat er gewoon nog tickets zijn voor Tenacious d in vorst, vorige keer gingen die zo snel

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: TNFke
heeft ooit iemand eraan gedacht dat het misschien gewoon én Metallica én Guns N Roses is?

Weet niet of dat in het schema van @Joslittel zo stond?

Metallica - GNR - Slipknot - Motley
Ghost - Disturbed - PWD - Def Lep

Nightwish nog ergens ertussen fietsen.
Zou een stuk duurder zijn dan de headliners van dit jaar denk ik. Zitten altijd wel wat goedkope/kleine headliners tussen.

Ben trouwens serieus verbaasd dat er gewoon nog tickets zijn voor Tenacious d in vorst, vorige keer gingen die zo snel
Amper 20u later gaat de camping op Graspop al open.

Grote fan, maar dinsdagavond ga ik mijn campingspullen bijeen pakken!

Bijzonder jammer dat Graspop deze kans heeft gemist.

• Leuk
Waarderingen: won666
Guns N' Roses EN Metallica? Hellfest kan dat betalen maar voor Graspop lijkt mij dit net iets te duur 🤪

Users who are viewing this thread