Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.433
6.799
Ben toch maar even die Download lijst doorgespit op zoek naar mogelijke pareltjes voor Graspop. En damn, heb ik er eentje gevonden! Fixation mag wat mij betreft absoluut naar Graspop komen. Geweldige band voor fans van bands als Leprous en Vola. En het doet ook bij vlagen denken aan Muse.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Ben toch maar even die Download lijst doorgespit op zoek naar mogelijke pareltjes voor Graspop. En damn, heb ik er eentje gevonden! Fixation mag wat mij betreft absoluut naar Graspop komen. Geweldige band voor fans van bands als Leprous en Vola. En het doet ook bij vlagen denken aan Muse.
Even artiest nummer 979890977809879 ontdekken.
 
  • Confetti
Waarderingen: Jamel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.579
oke :unsure: ??????????
do. metallica - nightwish
vr. sevenfold - ghost
za. slipknot - parkway drive
zo. motley crue - def leppard
Beter dan dit kan het letterlijk niet worden voor mij, met de headliners die we tot nu toe hebben. Helaas blijven metallica, nightwish en a7x toch grote vraagtekens.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.610
Waarom koppelen we Nightwish aan de donderdag en aan Metallica?

Ik zie Ghost en Metallica dan als een logischere combinatie, aangezien Ghost voorprogramma van Metallica was in 2019.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
526
642
Waarom koppelen we Nightwish aan de donderdag en aan Metallica?

Ik zie Ghost en Metallica dan als een logischere combinatie, aangezien Ghost voorprogramma van Metallica was in 2019.
omdat ik graag nightwish zie komen, en de donderdag de enige optie is.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
547
646
Die stonden toen in de metal dome dacht ik, daar zetten ze de laatste jaren wel vaker electronische artiesten, zie ook carpenter brut en perurbator. Zoals iemand anders hier had gezegd zie ik ze gerust bv pendulum ook wel eens in een tent zetten. Maar ik zie GMM toch minder snel iets als een prodigy op de main zetten, denk dat ze daar gewoon te veel kritiek op gaan krijgen, of denken op te krijgen.
komaan scooter voor de afterparty in de metaldome :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.579
1 naam die ik wel had verwacht op de festivals komend seizoen maar nog niks van heb gehoord: Lamb of god
Hoop wel dat dat nog komt, zou ze erg graag op graspop zien staan. Misschien dat ze pas data bekend maken na hun eu tour?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Nee wij nog niet! Ben er regelmatig te vinden. Gaan we even samen breakdancen in het midden
Moshpit Wall Of Death GIF by Killswitch Engage
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken