Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Parkway Drive niet vergeten.

Metallica - Ghost
Avenged - Parkway
Slipknot - Gojira
Def - Motley
We mogen stilaan een kruis zetten door Avenged, toch?
Nog helemaal niets van geweten... Die gaan dat gewoon pas in '24 doen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.438
Het is ook wel duidelijk nu dat ze inderdaad de North / South stage volwaardiger willen aanzien.

Noice Thats Nice GIF
Hoe bedoel je dat?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Hoe bedoel je dat?
Na de aankondiging van onze eerste headliners, Def Leppard en Mötley Crüe, hebben we nog een klepper kunnen strikken voor #GMM23! Niemand minder dan Slipknot zal onze South Stage afsluiten op zaterdag 17 juni.

Ze kondigen niet echt meer aan dat ze "headliner" van de zaterdag zijn. Maar gewoon dat ze de South Stage afsluiten.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.710
3.496
Enneuh, Lamentari kende ik niet, maar laat die ook maar overkomen, wat een heerlijk symfonisch bombardement
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
Begint er inderdaad wel op te lijken dat ze 8 headliners gaan aankondigen dit jaar.
zal niet veel veranderen verder, alleen het naampje.
wel fijn dat we ons niet tot april moeten afvragen welke bands de mainstages af zullen sluiten.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.438
Nog meer op Copenhell: HALESTORM, ZEAL & ARDOR, SATURNUS, SKYND, TOUCHÉ AMORÉ, IOTUNN, GAEREA and LAMENTARI are now also confirmed for next year's festival
Saturnus per direct overhevelen naar GMM!!
Ook Gaerea zou ik graag zien!

Halestorm lijkt me dan ook wel een zekerheidje.
Zeal & Ardor mag voor mij zeker op herhaling, na die afschuwelijke clash met Paradise Lost (én Megadeth én Jinjer) dit jaar...
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
477
261
Gaerea is al aangekondigd voor Alcatraz, waarmee hun kansen niet tot 0 herleid zijn, maar heel veel overlap is er geloof ik meestal niet tussen Graspop en Alcatraz.
Bij kleinere en Belgische namen komt dat wel eens voor, maar het is eerder een uitzondering inderdaad
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Na de aankondiging van onze eerste headliners, Def Leppard en Mötley Crüe, hebben we nog een klepper kunnen strikken voor #GMM23! Niemand minder dan Slipknot zal onze South Stage afsluiten op zaterdag 17 juni.

Ze kondigen niet echt meer aan dat ze "headliner" van de zaterdag zijn. Maar gewoon dat ze de South Stage afsluiten.
Op de banner die op de site staat, staan ze wel als headliner.






Zouden ze vanmiddag nog een hoopje namen lossen + ticket info of is dit wat te veel naar graspop normen?
Ik snap wel dat ze eerst moeten kijken voor het financieel plaatje rond te krijgen, maar ze kunnen nu ook niet blijven wachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken