Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Het is ook wel duidelijk nu dat ze inderdaad de North / South stage volwaardiger willen aanzien.

Noice Thats Nice GIF
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Verdorie daar gaat mijn Metallica theorie. Ik ging er vanuit dat als de Download geruchten klopten dat de kans dan groot was dat Graspop hetzelfde ging doen op donderdag en zaterdag dan aangezien ze nooit niet bepaald twee dagen na elkaar spelen. En daarvoor had die donderdag ideaal geweest als extra dag.
Kan natuurlijk nog altijd op donderdag en vrijdag. Of enkel op donderdag of enkel op vrijdag.
Want als het Metallica niet is waarvoor ze speciaal een donderdag toevoegen, dan denk ik eerder dat het Guns N' Roses ofzo zal zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Nog meer op Copenhell: HALESTORM, ZEAL & ARDOR, SATURNUS, SKYND, TOUCHÉ AMORÉ, IOTUNN, GAEREA and LAMENTARI are now also confirmed for next year's festival
Oew Saturnus. Dat zou nog eens een verrassende boeking zijn. Zeal & Ardor op repeat in de Marque?
 
  • Winning
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Heel blij met Slipknot, was natuurlijk al vrij zeker maar zeer fijne bevestiging. toch wel de band waar ik het meest naar uit keek van alle headliners in het circuit. Dat wordt gegarandeerd een hele vette show
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken