Graspop Metal Meeting 2023

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
482
263
Evanescence, Papa roach en pantera zijn dan zo goed als zeker voor GMM
Zaken als yungblud, BMTH, machine gun kelly en turnstile zijn dan eerder kanshebbers voor werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

festivalryo

Support act
9 feb 2019
861
1.711
Side note: IF Graspop were about to announce Pantera (alongside Slipknot), we'd have no idea about it right? :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Evanescence, Papa roach en pantera zijn dan zo goed als zeker voor GMM
Zaken als yungblud, BMTH, machine gun kelly en turnstile zijn dan eerder kanshebbers voor werchter
Turnstile stond dit jaar al op Werchter. Sterker nog, die hebben een upgrade gekregen daar tot sub voor Metallica op de main door het afzeggen van Greta Van Fleet!
Ik zou zeggen, vroeg op een van de mains of lekker op de Jupiler zetten! Ik juich toe, want wat een heerlijke shows geven die jongens!
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Simoni

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
482
263
Turnstile stond dit jaar al op Werchter. Sterker nog, die hebben een upgrade gekregen daar tot sub voor Metallica op de main door het afzeggen van Greta Van Fleet!
Ik zou zeggen, vroeg op een van de mains of lekker op de Jupiler zetten! Ik juich toe, want wat een heerlijke shows geven die jongens!
Ik zou turnstile ook heel graag op GMM zien, maar lijkt me zo typisch een band die ze op werchter gaan zetten
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.346
9.077
Evanescence, Papa roach en pantera zijn dan zo goed als zeker voor GMM
Zaken als yungblud, BMTH, machine gun kelly en turnstile zijn dan eerder kanshebbers voor werchter
Turnstile en Yungblud stonden net op Werchter. Die laatste zelfs de 2 laatste edities. En MGK is rommel die ze mooi in Duitsland mogen houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.789
2.515
MGK can come to Graspop for his guest appearance on Mötley Crüe's The Dirt, then leave hahaha
In fact, Motley Crue do play The Dirt in their set. The sequence of MGK is via video.... So, it could be so that he just pop up for this song only.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
374
686
Nou . Kom op Graspop !!!!

Nu kan onze organisatie niet achterblijven, anders worden we het festival wat overal achteraan hobbelt
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.641
4.950
mooi rijtje namen, jammer dat tenacious D er niet gaat bij zitten. Turnstile en yungblud zou ik eigenlijk graag zien op graspop al heb ik mijn twijfels als graspop deze effectief zal willen booken
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.721
3.545
Nou . Kom op Graspop !!!!

Nu kan onze organisatie niet achterblijven, anders worden we het festival wat overal achteraan hobbelt
Als dat de namen zijn, heb ik liever dat ze wachten tot er ineens een deftig pakket kan gelost worden, daar zit nu toch niets spannends bij.

Edit: uitzondering had de funshow van Ten D geweest, maar ja die is al afgeschreven
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.126
2.320
Laat deze dan al maar overkomen:
Pantera
Evanescence
Papa Roach
Hollywood Undead
Turnstile
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.482
8.135
Evanescence zou ik heel graag eens live zien. is de enige grote symfonische metal band die ik nog niet heb gezien
Yungblud mag wel eens naar Graspop van mij, turnstile ook.

Pantera hoeft van mij niet maar die zullen er vast wel staan.

We klagen over veel artiesten dat Werchter ze afpakt, maar ben toch wel erg blij met Werchter als die MGK nemen. die gast mag ver uit de buurt blijven van Dessel.
Oew mooie lijst! Evenascence zou een mooie toevoeging zijn en ik zou ook blij zijn met Papa Roach, moet ze nog steeds eens live zien.
zou niet te veel verwachtingen hebben van papa roach, staat wel in de top 3 van slechtste shows die ik ooit heb gezien op graspop. terwijl ik op album best van ze kan genieten.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.126
2.320
Evanescence zou ik heel graag eens live zien. is de enige grote symfonische metal band die ik nog niet heb gezien
Yungblud mag wel eens naar Graspop van mij, turnstile ook.

Pantera hoeft van mij niet maar die zullen er vast wel staan.

We klagen over veel artiesten dat Werchter ze afpakt, maar ben toch wel erg blij met Werchter als die MGK nemen. die gast mag ver uit de buurt blijven van Dessel.
Yungblood gezien op Werchter. Niet slecht maar toch echt niets voor Graspop?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken