Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.457
11.428
Evanescence zou ik heel graag eens live zien. is de enige grote symfonische metal band die ik nog niet heb gezien
Yungblud mag wel eens naar Graspop van mij, turnstile ook.

Pantera hoeft van mij niet maar die zullen er vast wel staan.

We klagen over veel artiesten dat Werchter ze afpakt, maar ben toch wel erg blij met Werchter als die MGK nemen. die gast mag ver uit de buurt blijven van Dessel.

zou niet te veel verwachtingen hebben van papa roach, staat wel in de top 3 van slechtste shows die ik ooit heb gezien op graspop. terwijl ik op album best van ze kan genieten.
Haha ja ik weet het van Papa Roach. En toch wil ik ze zelf nog eens zien 😅

Evanescence gaf vorige keer op GRaspop echt een hele prima show trouwens, hoop voor je dat ze komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.638
4.944
Haha ja ik weet het van Papa Roach. En toch wil ik ze zelf nog eens zien 😅

Evanescence gaf vorige keer op GRaspop echt een hele prima show trouwens, hoop voor je dat ze komen.
prima show maar ook geen headlinerwaardige show zoals ze eerst aangekondigd waren. showelementen miniem maar wel gewoon degelijk gespeeld
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
861
1.711
Pantera @ Rock Am Ring is such a weird announcement. I feel like few people will really appreciate them. Also, it didn't take long before leftists started complaining about Phil Anselmo's presence.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.477
8.125
Pantera @ Rock Am Ring is such a weird announcement. I feel like few people will really appreciate them. Also, it didn't take long before leftists started complaining about Phil Anselmo's presence.
well that festival is quite good at random bookings isn't it? can't think of another festival that would book both NF and Korn/Slipknot for example.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.638
4.944
papa roach geeft eigenlijk ook gewoon altijd heel sterke shows, als je nu van hun muziek houdt of niet
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.662
3.386
Hoe zit het nou met dat rijtje namen voor RAR? Zijn die nou wel of niet bevestigd? :ROFLMAO:

Kan ik elk geval niks officieels vinden...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.638
4.944
Hoe zit het nou met dat rijtje namen voor RAR? Zijn die nou wel of niet bevestigd? :ROFLMAO:

Kan ik elk geval niks officieels vinden...
al een paar namen bekend en de rest kondigen ze 12h aan, de lijst van 12h hebben ze wel zelf gefatfingered op hun officieel account
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.477
8.125
papa roach geeft eigenlijk ook gewoon altijd heel sterke shows, als je nu van hun muziek houdt of niet
ik hou wel van hun muziek, maar vond het live echt ontzettend slecht in 2015. slechtste optreden dat ik dat jaar gezien heb. weet ook niet helemaal meer waarom want is al ruim 7 jaar geleden maar weet wel dat ik erg uit keek naar dat optreden en dat we zijn weg gelopen na een paar nummers omdat de kwaliteit zo slecht was. Volgens mij was vooral de zang echt heel slecht

zou ze best nog een kans willen geven als ze er weer staan en er geen clashes zijn. maar niet veel vertrouwen in

Hoe zit het nou met dat rijtje namen voor RAR? Zijn die nou wel of niet bevestigd? :ROFLMAO:

Kan ik elk geval niks officieels vinden...
is wel officieel ja, ze hebben een video gepost op facebook en al die namen staan in de video.
een echt lijstje/plaatje met de namen zal wel pas na 12 komen gok ik
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.638
4.944
ik ben vooral benieuwd naar de posities van sommige namen. ik vermoed dat ze pantera belachelijk laag zullen zetten
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.477
8.125
ik ben vooral benieuwd naar de posities van sommige namen. ik vermoed dat ze pantera belachelijk laag zullen zetten
bedoel je RaR of Graspop?
denk dat 3e grootste van de dag wel prima is
Dit jaar hadden ze bij RaR alleen een poster op alfabet dacht ik dus zie je niet hoe groot de namen staan. dan moet je afwachten tot de timetable...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken