Graspop Metal Meeting 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
als het voor slipknot is zie ik niet in waarom er op RAR/RIP moet gewacht worden. slipknot heeft al meerdere festival aankondigingen
Denk niet dat we op RAR/RIP moeten wachten, maar dat zij moesten wachten totdat Slipknot (de rest van) hun tour bekend maken. Want mogelijk delen ze morgen gewoon alle overige data?
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Ik zie RAR morgen met een teaser voor maandag komen.
Ze hebben al eens geteased naar een nieuwe huisstijl dus die mannen zijn inderdaad tot alles in staat. :LOL:

Edit: teasen naar een teaser zou wel een nieuwe laagte zijn. Zou zelfs Mad Cool niet mee afkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.090
tomorrow GIF
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Vreemd, nu krijg ik dat dus weer niet, denk dat het de 2022 zaterdag link was dan misschien?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
Kans dat ze er op zaterdag staan lijkt me wel vrij groot.
Donderdag copenhell, zaterdag graspop, zondag hellfest lijkt me het meest logische. Al kan vrijdag ook natuurlijk.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Vrijdag was natuurlijk beter voor de kaartverkoop. Als Ghost vrijdag staat gaat er dan wel wat moeten bijkomen om het aan te sterken
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
Vrijdag was natuurlijk beter voor de kaartverkoop. Als Ghost vrijdag staat gaat er dan wel wat moeten bijkomen om het aan te sterken
Ja goed punt. Dit jaar was wel te zien dat de vrijdag het slechtst verkocht. Voor de donderdag worden er vaak grotere headliners geboekt waardoor die dag sneller uitverkoopt dan de vrijdag. Als ze GNR op donderdag zetten en Ghost op vrijdag zal de vrijdag wel weer als laatste uitverkopen.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Mooiste festivaldag was denk ik Fields of Rock. Met op een dag zowel Rammstein als Black Sabbath, Audioslave, Velvet Revolver, Motorhead en Slayer.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Geeft Google bij jullie ook deze suggesties van links bij Graspop?

Bekijk bijlage 2911

de ZaterdagZA link gaat naar een onbestaande pagina. Wellicht Slipknot dan op zaterdag?
Webdeveloper nerd-talk incoming:

Voor een nieuwe pagina in Google verschijnt (zeker zo hoog) moet die al wel even online staan. Je kan dit als eigenaar van de website wel ietwat boosten, maar dan moet je dat met opzet doen. En lijkt me niet dat ze zoiets expres zouden doen. Dus lijkt me inderdaad nog een restantje van vorig jaar, die nu terug komt opduiken.

Voor een nieuwe website vindbaar is in Google moet die op organische wijze soms tot wel 14 dagen online staan. Andersom ook, als je een pagina van je website verwijderd gaat dis nog enige tijd vindbaar zijn op Google.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Uiteindelijk zijn ze bij Graspop wel heel goed geworden met hun site op orde houden (behalve die Slipknot link nu) dus ik verwacht niet dat we hier nog heel veel nieuws uit gaan halen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken