Graspop Metal Meeting 2023

kunnen gewoon beide doen he, while she sleeps en fleddy bijvoorbeeld stonden ook op beide graspop en pukkelpop.
Werchter en graspop liggen nogal dicht tegen elkaar, maar bv werchter of graspop en pukkelpop of Lokerse kan perfect natuurlijk

Werchter en graspop liggen nogal dicht tegen elkaar, maar bv werchter of graspop en pukkelpop of Lokerse kan perfect natuurlijk
met 'hot property' als electric callboy zie ik het wel bijna als een zekerheid voor 1 festival in juni en 1 festival in augustus.

met 'hot property' als electric callboy zie ik het wel bijna als een zekerheid voor 1 festival in juni en 1 festival in augustus.
Zeker en vast, enkel combi werchter en graspop zie ik niet gebeuren omdat ze te dicht bij elkaar liggen. En met de huidige hype geloof ik meer in werchter dan GMM

zie het niet echt gebeuren dat graspop electric callboy misloopt dit jaar, als je jezelf een beetje serieus neemt als metal festival moet je die wel echt hebben komend jaar. al zijn ze dan eigenlijk al een jaar te laat.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en verdonck
Misschien leef ik onder een steen, maar ik heb nog nooit van Electric Callboy gehoord?

Misschien leef ik onder een steen, maar ik heb nog nooit van Electric Callboy gehoord?
voordien eskimo callboy. hebben een exponentiële groei meegemaakt met hun vorige ep hypa hypa en nieuwste album tekkno. ter vergelijking zijn van kavka (400 cap) naar 2x trixx (2200) naar Lotto arena (8k gegaan in) 2 jaar tijd

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Oh... Ja Eskimo Callboy komt me ergens wel bekend voor. Ik heb het even opgezocht, maar wat is dit dan? Het ene moment zit ik naar de foutste der foute Duitse discomuziek te luisteren en even later naar een soort grindcore. Hmmm... Ok. Interessant...?

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: nikita en jonasvh
Oh... Ja Eskimo Callboy komt me ergens wel bekend voor. Ik heb het even opgezocht, maar wat is dit dan? Het ene moment zit ik naar de foutste der foute Duitse discomuziek te luisteren en even later naar een soort grindcore. Hmmm... Ok. Interessant...?
Geweldige optredens.

• Leuk
Waarderingen: saurus en Jamel
Je moet sowieso enkel de recente singles en bijhorende clips zien, de rest (oudere albums en rest van nieuw album) is bijzonder matig. Maar uiteraard is nu wel de periode om ze live te gaan zien, want als de gimmick is uitgewerkt, denk ik niet dat de band nog lang interessant/relevant/populair blijft.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
zou beginnen met hypa hypa en dan pump it, we got the moves
en inderdaad vooral de live optredens zijn altijd een groot feest

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Jamel

Users who are viewing this thread