Graspop Metal Meeting 2023

f5 GIF

gaan we voor 3 uur of 4 uur? lijkt erop dat Graspop in dit geval mee gaat met de aankondiging van de band ipv andersom dus het moet geen 16 uur zijn denk ik

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
gaan we voor 3 uur of 4 uur? lijkt erop dat Graspop in dit geval mee gaat met de aankondiging van de band ipv andersom dus het moet geen 16 uur zijn denk ik
Maar komt die aankondiging van de band vandaag wel? Slipknot is ook een sterk gerucht voor RaR, waar ze morgenochtend met nieuws komen.

Zeer sterk gevonden, op de 2009 editie stonden zowel motley crue als slipknot, en daar zijn beide namen inderdaad ook zo.
Die editie was ik met mijn toenmalige vriendengroep en dat vergeet ik nooit meer. Toen was het nog stoer om te zeggen dat Slipknot helemaal kut is. Ik heb toen in m'n eentje die hele set van Slipknot staan kijken en vond het geweldig. Kwam ik terug op de camping om vervolgens een uur lang aan te horen hoe triest Slipknot was en dat ze na 1 nummer al weg zijn gelopen. Gelukkig is dat imago er bij Slipknot inmiddels wel af en is de gemiddelde opinie in metalland dat ze gewoon één van de sterkste bands aller tijden in het genre zijn en een meer dan uitstekende headliner voor een festival als Graspop.

• Leuk
Waarderingen: nikita en festivalryo
Slipknot is al eens eerder om 15.00 aangekondigd, dacht ik mij te herinneren uit mijn onderzoek van die pagina 16 oid

Users who are viewing this thread