Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
niet altijd, soms ook gewoon in een pakketje.
denk alleen wel dat ze eerder Ghost aankondigen met een pakketje dan Slipknot.
Slipknot is nu eenmaal een grote naam die een dag kan dragen
gaan we voor 3 uur of 4 uur? lijkt erop dat Graspop in dit geval mee gaat met de aankondiging van de band ipv andersom dus het moet geen 16 uur zijn denk ik
gaan we voor 3 uur of 4 uur? lijkt erop dat Graspop in dit geval mee gaat met de aankondiging van de band ipv andersom dus het moet geen 16 uur zijn denk ik
Die editie was ik met mijn toenmalige vriendengroep en dat vergeet ik nooit meer. Toen was het nog stoer om te zeggen dat Slipknot helemaal kut is. Ik heb toen in m'n eentje die hele set van Slipknot staan kijken en vond het geweldig. Kwam ik terug op de camping om vervolgens een uur lang aan te horen hoe triest Slipknot was en dat ze na 1 nummer al weg zijn gelopen. Gelukkig is dat imago er bij Slipknot inmiddels wel af en is de gemiddelde opinie in metalland dat ze gewoon één van de sterkste bands aller tijden in het genre zijn en een meer dan uitstekende headliner voor een festival als Graspop.