Graspop Metal Meeting 2023

• Winning
Waarderingen: Koekdoos
Opzich interesseert het me ook niet heel veel of nou ozzy of gnr of kiss komt, ik zou ze toch skippen. Hoop wel dat er niet 2 van die bands komen, dan zitten we weer op 3 bejaarde headliners net als dit jaar. Beetje verjonging mag wel

Opzich interesseert het me ook niet heel veel of nou ozzy of gnr of kiss komt, ik zou ze toch skippen. Hoop wel dat er niet 2 van die bands komen, dan zitten we weer op 3 bejaarde headliners net als dit jaar. Beetje verjonging mag wel

Van die drie is Kiss zelfs mogelijk het beste. Meeste show etc, ookal is het op 1 of 2 nummers na dezelfde setlist als in 2015, 2017, 2019 en 2022. Qua vuurwerk en andere showelementen gaat er gewoon niks boven Kiss.

Ten opzichte van GNR heb je het voordeel dat ze niet twee bandslots in beslag nemen met een 3,5 uur show. En verder heb je in ieder geval nog één lid dat wél kan zingen (Gene Simmons). Ookal was het nu met het meelopende backing tracks een stuk beter dan in 2019 aldus mijn partner, de niet-Kissfan

Er staat wel in het artikel dat er nog niets officieels werd bevestigd rondom John 5.
Ik zie namelijk DJ Ashba ook wel nog die plek innemen (van o.a. Sixx:AM). Heeft ook wel de nodige allure om de Crueshow te dragen.
ok, maar waarom zou heel crue + john 5 dan al weken aan een stuk tesamen zitten, een volle geruchtenmolen van insiders die zeggen dat hij er bij zit en het feit dat john5 plots niet meer bij zombie zit. lijkt mij vrij duidelijk + als ik 1 gitarist moest kiezen als mick dan toch op pensioen was dan denk ik wel dat john 5 de beste keuze is uit alle andere gitaristen van de wereld

Laatst bewerkt:
ok, maar waarom zou heel cure + john 5 dan al weken aan een stuk tesamen zitten, een volle geruchtenmolen van insiders die zeggen dat hij er bij zit en het feit dat john5 plots niet meer bij zombie zit. lijkt mij vrij duidelijk + als ik 1 gitarist moest kiezen als mick dan toch op pensioen was dan denk ik wel dat john 5 de beste keuze is uit alle andere gitaristen van de wereld
Hoogstwaarschijnlijk is het inderdaad John 5, en is inderdaad een zeer goede keuze.

• Leuk
Waarderingen: xydroh

Users who are viewing this thread