Graspop Metal Meeting 2023

Ik heb geen idee of dat echt een lange kuur is aangezien ze stelt dat ze na de operatie verwachten dat ze kankervrij is en haar borst kan behouden.
Net even voor Sabaton gecheckt, begin december enkele dagen Australië, voor de rest enkel Zweedse shows tot midden april. Dus dat valt beter mee dan haar Nightwish tour.
Ook nog een Sabaton cruise half december

Iedereen klaar voor de ticketverkoop van Ayreon morgen? Wij gaan voor de zaterdag. Zou leuk zijn om er een soort forummeeting van te maken, als jullie ook op zaterdag willen/kunnen!

• Leuk
Waarderingen: duck
Ik hoop trouwens heel erg op Evanescence als subheadliner, voor of na de MS1 headliner. 2017 was het jaar dat ik Graspop gemist heb, waardoor ik Evanescence nu nog steeds niet live heb gezien. En hoewel ik ook weer niet zo'n fan ben dat ik er speciaal kaarten voor wil kopen (zeker niet voor die co-headlineshow met WT), maar op Graspop zou ik er veel andere bands voor laten schieten om ze toch een keer te zien vanwege het jeugdsentiment.
Eind november samen met Within Temptation in de Ziggodome. Kaarten heb ik nu al een paar jaar

Iedereen klaar voor de ticketverkoop van Ayreon morgen? Wij gaan voor de zaterdag. Zou leuk zijn om er een soort forummeeting van te maken, als jullie ook op zaterdag willen/kunnen!
Yup!! Gaan er voor zitten met 4 man. Iedereen richt zich op 1 dag en 2 op de vrijdag. Laten we het hopen! Hier moet ik echt tickets voor hebben

• Leuk
Waarderingen: duck en Jamel
Ik meen me te herinneren dat ik in 2019 enkele keren de pendelbus heb genomen na de headliner. Op kiss na. Maar iemand moet dit bevestigen. Wel onmiddellijk vertrekken en hopen dat de pendelbus niet te ver is.

• Leuk
Waarderingen: Querulante Partij
willen: ja
kunnen: ja
kunnen: Niet echt: begeleiding, vervoer, overnachting,...

• Verdrietig
Waarderingen: Jamel
Ik heb net even het volledige album van Psychonaut beluisterd dat vrijdag uitkomt, Violate Consensus Reality: pareltje! Die singles waren al veelbelovend, maar de rest gaat gewoon lekker mee in dezelfde richting. Hopelijk genieten jullie er vrijdag evenveel van! :)
Uitschieters qua lengte ook. Zo is er een nummer van 3.20, maar ook eentje van bijna 13 minuten. Goede afwisseling van hard en rustig.
Ik ben benieuwd! Ik ga ze zaterdag zien in Samhain, te Hasselt (BE) samen met o.a. Hemelbestormer, Der Weg Einer Freiheit, enzovoort.
Zalige affiche voor de geïnteresseerden en liefhebbers van het genre!

Ik ben benieuwd! Ik ga ze zaterdag zien in Samhain, te Hasselt (BE) samen met o.a. Hemelbestormer, Der Weg Einer Freiheit, enzovoort.
Zalige affiche voor de geïnteresseerden en liefhebbers van het genre!

Holy shit, wat een line-up! Triptykon, The Ocean, Der Weg Einer Freiheit, Psychonaut en Cobra the Impaler zijn allemaal geweldige livebands.

Net bevestigd door de manager van KISS dat ze in juni/juli 2023 terug komen naar Europa..... misschien dan toch op Graspop? (Ipv een gnr of een ozzy of een metallica)

Zou overigens ook persoonlijk leuk vinden om Journey te zien, zal niet hoog op de Bill staan, maar toch. En aangezien ze nu met Toto touren in Amerika en het 50jarig bestaan is.... wie weet wie weet

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Koekdoos
Net bevestigd door de manager van KISS dat ze in juni/juli 2023 terug komen naar Europa..... misschien dan toch op Graspop? (Ipv een gnr of een ozzy of een metallica)

Zou overigens ook persoonlijk leuk vinden om Journey te zien, zal niet hoog op de Bill staan, maar toch. En aangezien ze nu met Toto touren in Amerika en het 50jarig bestaan is.... wie weet wie weet
Neeee alsjeblieft niet een derde dezelfde afscheidsshow

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Users who are viewing this thread