Graspop Metal Meeting 2023

Iedereen klaar voor de ticketverkoop van Ayreon morgen? Wij gaan voor de zaterdag. Zou leuk zijn om er een soort forummeeting van te maken, als jullie ook op zaterdag willen/kunnen!
Ik heb niemand om mee samen te gaan. Dus ik denk dat ik maar alleen ga en dan is een forum meeting idd wel gezellig :)

Ik ben benieuwd! Ik ga ze zaterdag zien in Samhain, te Hasselt (BE) samen met o.a. Hemelbestormer, Der Weg Einer Freiheit, enzovoort.
Zalige affiche voor de geïnteresseerden en liefhebbers van het genre!

Ik ga vrijdag tijdens een avondje doom (marche funèbre's darken the moon met hen, wolvennest, ethereal darkness en shattered hope) nog eens polsen of er geïnteresseerden zijn om mee te gaan naar Samhain. Zou zeker graag zondag gaan. We'll see...

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel en jvandeweyer
Ik weet niet of ozzy wel erger is dan gnr. Ik wil ze beiden niet zien, maar ozzy neemt niet de plek in van 2 headliners. Verder is er bij ozzy nog de grote kans dat die uiteindelijk cancelt en ze er iets anders neer moeten zetten uiteindelijk.

Dus weer Sabaton 😁
Zou Bruce Dickinson ooit nog solo gaan optreden? Is volgens mij al een jaar of 20 geleden.
Ik wou zeggen "Ik heb em nog op Graspop gezien, solo!" Maar dan zou best 20 jaar geleden kunnen zijn ...

Alsjeblieft niet weer Kiss, heb die show al 2x gezien op Graspop. en 1 glam rock/metal headliner is wel genoeg voor mij. dan is zelfs een ozzy/gnr nog origineler.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Net bevestigd door de manager van KISS dat ze in juni/juli 2023 terug komen naar Europa..... misschien dan toch op Graspop? (Ipv een gnr of een ozzy of een metallica)

Zou overigens ook persoonlijk leuk vinden om Journey te zien, zal niet hoog op de Bill staan, maar toch. En aangezien ze nu met Toto touren in Amerika en het 50jarig bestaan is.... wie weet wie weet

Wel even benieuwd of je hier ook een bron voor hebt van KISS.

Holy shit, wat een line-up! Triptykon, The Ocean, Der Weg Einer Freiheit, Psychonaut en Cobra the Impaler zijn allemaal geweldige livebands.
What da holy mijne kweet niet wat? Ik heb al afgesproken met iemand zaterdag en die krijg ik daar niet mee. Ik krijg die persoon alleen mee naar wat metalcore en een offspring of greenday slipknot achtig iets. Op één dag psychonaut, hemelbestormers en the ocean? :o
Het leuke van al is, 23 min op de trein een bus en of een beetje te voet en ik kan ze allemaal zien.
Nieuw binnen op mijn lijst favoriete artiesten op 22: the oceon. Heb er qua naam van gehoord maar eindelijk eens een paar nummers fatsoenlijk van beluisterd.
Heb morgen verlof dus morgen op fatsoenlijk volume door mijn boksen knallen. Hoop dat mijn buur niet thuis is. haha
Wat een ontdekking. Komt er zoals psychonaut en the oceon nog zoiets naar dat festival?

Godmiljaar wat een lineups krijgt Australië toch altijd. Dit is een lineup waarvan ik letterlijk alles wil zien
Bekijk bijlage 2852
Damn Northlane is blijkbaar in eigen land ook stukken groter dan hier. En In Flames dan weer erg klein
hele vette line up inderdaad, als dit hier zou zijn zou ik direct een ticket kopen. hoe krijgen ze dat op 1 dag?? knotfests in europa waren niet zo stacked als dit en ook een stuk minder bands dacht ik

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
ik ben alleszins fan van KISS nog eens te zien, maar deze bron is shady at best, is er iets die dit gerucht kracht kan bijbrengen?

Ik ben benieuwd! Ik ga ze zaterdag zien in Samhain, te Hasselt (BE) samen met o.a. Hemelbestormer, Der Weg Einer Freiheit, enzovoort.
Zalige affiche voor de geïnteresseerden en liefhebbers van het genre!

Ik ben er zaterdag en zondag ook bij!! 😁🤘

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: jvandeweyer en nikita

Users who are viewing this thread