Graspop Metal Meeting 2023

hoe zijn wij hier eigenlijk plots los over het pinkpop topic gegaan qua comments? wat kunnen jullie eigenlijk allemaal een pakske zeveren.

Hetzelfde hoe de andere fora werken, er wordt een specifieke headliner genoemd en we beginnen dezelfde bijbehorende discussie weer opnieuw.

Er hoeft volgende week weermaar één iemand Ozzy te noemen, en we zijn weer een pagina of twee verder:p

En af en toe gewoon wat meer de algemene vragen over wie er bij een specifieke show aanwezig gaat zijn etc

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
sweden rock 4 daags ticket 347 euro
Copehell zat ook al rond die prijs geloof ik toch? Echt niet normaal meer.
Eerder zaten we ons af te vragen of graspop over de 300 heen zou gaan, nu hoop ik gewoon dat het niet richting de 350 gaat.
Line up zal wel goed moeten zijn voor die prijzen, denk niet dat veel mensen nog blind hun ticket kopen

Copehell zat ook al rond die prijs geloof ik toch? Echt niet normaal meer.
Eerder zaten we ons af te vragen of graspop over de 300 heen zou gaan, nu hoop ik gewoon dat het niet richting de 350 gaat.
Line up zal wel goed moeten zijn voor die prijzen, denk niet dat veel mensen nog blind hun ticket kopen
Ik denk niet dat graspop het kan maken om duurder dan werchter te worden

• Leuk
Waarderingen: Paddy en banzai
Ik denk niet dat graspop het kan maken om duurder dan werchter te worden
Daar hopen we dan maar op.

Al is Werchter wel zonder camping. Maar afgelopen jaar was Graspop incl. camping ongeveer even duur als werchter zonder camping geloof ik?
Werchter is van 266 naar 292 gegaan, hoe veel was een gewone combi ticket voor graspop afgelopen jaar? Wellicht dat ze toch nog onder de 300 kunnen blijven als ze dezelfde procentuele stijging volgen als werchter.

Het is maar te hopen dat ze niet Copenhell, Sweden Rock, Download, Hellfest achterna gaan. Ik weet niet of ik zou gaan voor 350 euro.

ik ga hier tegen mijn eigen schenen schoppen, maar ik denk dat 300 een prijs is die te verklaren valt in deze tijden. maar alles die er boven is gaat hen toch zwaar kosten in de vorm van minder publiek. 309 blijft mijn gok voor wat de prijs zal zijn.

ik ga hier tegen mijn eigen schenen schoppen, maar ik denk dat 300 een prijs is die te verklaren valt in deze tijden. maar alles die er boven is gaat hen toch zwaar kosten in de vorm van minder publiek. 309 blijft mijn gok voor wat de prijs zal zijn.
Ik gok ook op net boven de 300. Heel veel geld, maar het is wat het is.

ik denk dan toch dat ze eerder voor 298/299 zullen gaan vanwege het psychologische effect. Net boven de 300 lijkt me niet logisch.
Als ze boven de 300 gaan dan zullen ze er wel met een paar tientjes overheen gaan gok ik naar 319 of 329.

ik denk dan toch dat ze eerder voor 298/299 zullen gaan vanwege het psychologische effect. Net boven de 300 lijkt me niet logisch.
Als ze boven de 300 gaan dan zullen ze er wel met een paar tientjes overheen gaan gok ik naar 319 of 329.
kan wel eens zijn, 299 maar drankbonnen naar 3,75? werchter was toch 3.75 he vorig jaar?

drankbonnen vind ik dan nog veel erger dan inkom verhogen eerlijk gezegd

denk dat we ook wel gewoon moeten kijken naar de gemiddelde kost/inkomen van het land waar het festival in georganiseerd wordt want scandinavische landen zijn gewoon een pak duurder dan hier maar die mensen hebben dan ook een hoger inkomen die er tegenover staat.

Users who are viewing this thread