Graspop Metal Meeting 2023

Vind toch niks van camping erop,staat gewoon combi op. 🤷‍♂️
Omdat er geen optie is zonder camping, moeten ze daar natuurlijk niets over camping opzetten. Is gewoon inbegrepen in elk ticket. Ook met een dagticket mag je die dag de camping op (in theorie tot de volgende dag).

wat het natuurlijk extra vreemd maakte dat de gewone combi's plots woensdag niet op de camping mochten.

kan wel eens zijn, 299 maar drankbonnen naar 3,75? werchter was toch 3.75 he vorig jaar?

drankbonnen vind ik dan nog veel erger dan inkom verhogen eerlijk gezegd
denk persoonlijk niet dat muntjes boven de 3.50 gaan, maar heb zelf dan toch liever goedkopere combi's en hogere muntprijzen.

Metaldays komt met nieuwe namen!
Helloween een kanshebber voor GMM? In Flames hoop ik wel echt terug te zien!

Bijlagen

• Screenshot_20221027_105719_com.instagram.android_edit_36662234070446.jpg
    Screenshot_20221027_105719_com.instagram.android_edit_36662234070446.jpg
    624,2 KB · Weergaven: 22
kan wel eens zijn, 299 maar drankbonnen naar 3,75? werchter was toch 3.75 he vorig jaar?

drankbonnen vind ik dan nog veel erger dan inkom verhogen eerlijk gezegd
werchter 2022 was bonnen 3,5 op de weide
3,25 in voorverkoop
net zoals nu...

Wist niet dat dat automatisch was.
Werchter en PKP dagticket stond er wel op dat ik geen toegang had voor de camping,dacht dat dat bij GMM ook zo zou zijn.

Denk dat de prijs rond 280 Euro (van 249 Euro) gaat liggen en 3,50 (van 3,33 Euro) voor de bdrankbonnen ofzo.

Helloween zijn Duitsers, dus daar is elke periode mogelijk zolang die geen niet-Europese tour in juni aankondigen.
280 euro lijkt me wat te hoopvol, denk dat de combi's die in 2022 nog in de verkoop gingen (voor de editie 2022) ook al rond de 265 euro zaten.
Ik vrees ook een prijs tegen de 300 euro. Ik zet mijn geld op 295. Bonnetjes vrees ik inderdaad ook (van 3 euro) naar 3,20 ofzo in vvk.

Ik zet mijn geld in op 298 als combi prijs met muntprijzen 3.50 op het terrein en 3.20/3.33 ofso in de voorverkoop

De line up zal ook wel wat uitmaken, als ze GNR of Metallica hebben zullen mensen eerder geneigd zijn om meer dan 300 euro te betalen dan dat ze iets van Ozzy, Ghost, Slipknot, Motley Crue neerzetten als grote namen.

Met alleen Slipknot als grote headliner zie ik het festival niet uitverkopen voor die hoge prijzen, met GNR of Metallica misschien wel.

De line up zal ook wel wat uitmaken, als ze GNR of Metallica hebben zullen mensen eerder geneigd zijn om meer dan 300 euro te betalen dan dat ze iets van Ozzy, Ghost, Slipknot, Motley Crue neerzetten als grote namen.

Met alleen Slipknot als grote headliner zie ik het festival niet uitverkopen voor die hoge prijzen, met GNR of Metallica misschien wel.
onderschat motley crue niet, ik denk dat er hier ook veel mensen zaten op te wachten

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Metaldays komt met nieuwe namen!
Helloween een kanshebber voor GMM? In Flames hoop ik wel echt terug te zien!
Helloween speelt rond graspop in spanje dus ze zijn wel degelijk al op tour in die periode

10.06.2023 ES Z! Live Rock Fest, Zamora
23.06.2023 ES Cartagena, Rock Imperium Festivall
12.07.2023 SWE Gefle Metal Festival, Gasklockorna, Gävle

opmerkelijk is dat ze hun laatste show in amerika geven op 3/6/23 een week ertussen dus

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread