Graspop Metal Meeting 2023

Alles behalve, vrijdag staat dus nog volledig open en bij Stromae komt donderdag sowieso nog wel een grote naam bij want die moeilijk te verkopen dag draagt hij niet alleen. Muse zal wel gewoon een sub krijgen en als enige headliner staan die dag.
Verwacht toch ook een co-head bij Muse eigenlijk. Of die sub zal een pakske groter dan Greta Van Fleet moeten zijn. Want vorige keer verkocht die combo de weide niet uit.

Ik hoop trouwens heel erg op Evanescence als subheadliner, voor of na de MS1 headliner. 2017 was het jaar dat ik Graspop gemist heb, waardoor ik Evanescence nu nog steeds niet live heb gezien. En hoewel ik ook weer niet zo'n fan ben dat ik er speciaal kaarten voor wil kopen (zeker niet voor die co-headlineshow met WT), maar op Graspop zou ik er veel andere bands voor laten schieten om ze toch een keer te zien vanwege het jeugdsentiment.

lokt uiteindelijk ook wel wat volk, en vond evanescence nu niet zo slecht vorige keer. er was toen wel zo goed als geen productie mee dus daar hoop ik misschien wel op wat meer

ik heb het idee dat dit fake news is....

daarnaast Rockhal Luxemburg?
kan aan mij liggen, maar voor Benelux staan ze in Nederland en/of in Belgie
Uiteindelijk hebben ze de afgelopen 5 jaar al 3 tours gedaan in de EU.
Om een keer naar Luxemburg te gaan, kan geen kwaad.

net zoals Motley crue, die GNR aankondiging moet nu toch gewoon morgen ofzo zijn, hoe kan je anders al zo veel soft leaks hebben van events?

Uiteindelijk hebben ze de afgelopen 5 jaar al 3 tours gedaan in de EU.
Om een keer naar Luxemburg te gaan, kan geen kwaad.
Da's wel echt een klein zaaltje... Volgens mij passen die hun ego's daar niet eens in. 6500 man...
Maar niks is onmogelijk aangezien die daar regelmatig grote bands boeken.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
muse draagt een dag volledig, hoogstens een band die anders subheadliner niveau heeft, bring me the horizon misschien
In 2019 was hun dag anders niet uitverkocht. Zal toch een sterke sub/co moeten zijn hoor. Volbeat in mijn ogen perfect hiervoor.

muse draagt een dag volledig, hoogstens een band die anders subheadliner niveau heeft, bring me the horizon misschien
BMTH als tweede naam op een werchter dag zie ik echt niet gebeuren. hooguit derde.
Volbeat is toch een prima sub lijkt me? denk niet dat die te groot/duur zijn om onder Muse neer te zetten.

vraag me dan af als deze events gewoon zijn voor mensen op stang te jagen of als er andere motieven spelen, effectieve scams om mensen via malafide ticketsides op te lichten

GNR gaat toch niet 3 maanden door Europa touren lijkt me, als glastonbury een gerucht is gaan ze niet in augustus nog steeds in europa zijn

vraag me dan af als deze events gewoon zijn voor mensen op stang te jagen of als er andere motieven spelen, effectieve scams om mensen via malafide ticketsides op te lichten
is 9 van de 10 scam, zeker nooit op de externe link klikken of je zit met de gebakken peren.

Users who are viewing this thread