Graspop Metal Meeting 2023

Nja. Na die line-up van vorig jaar denk ik dat - als Rammstein nog ergens op een festival zal spelen - het wel Hellfest zou zijn.
Zou me toch sterk lijken. Rammstein zal hun eigen podium willen meenemen, anders valt hun hele show in het water. Daar hebben ze bij hellfest de plaats niet voor. Twee mainstages + rammstein stage en hup alle plaats is op 🤣 en rammstein op een gewone mainstage zullen ze wel niet doen. Ze zouden een volledige nieuwe show moeten maken voor 1 optreden...onmogelijk lijkt me

Zou me toch sterk lijken. Rammstein zal hun eigen podium willen meenemen, anders valt hun hele show in het water. Daar hebben ze bij hellfest de plaats niet voor. Twee mainstages + rammstein stage en hup alle plaats is op 🤣 en rammstein op een gewone mainstage zullen ze wel niet doen. Ze zouden een volledige nieuwe show moeten maken voor 1 optreden...onmogelijk lijkt me
+ Tourschema laat enkel 15 juni toe, tussen slovakije en zwitserland. Ligt hellfest ook no wel ver van uit de buurt.

zie het gerucht van @DennisvdBr in GNR topic.
Had gehoopt dat het gerucht was dat ze op 16 juni in Athene spelen, maar helaas het is in Juli pas...

en toch zou ik het jammer vinden als metallica er niet staat, de perfecte mix van omstandigheden om er voor te zorgen dat ze graspop doen en niet werchter. Want ergens weet je, als het niet dit jaar is dan zal het nooit zijn. en met download, RAR/RIP, ... zijn er wel nog wat grote festivals vrij die hiervoor staan springen, denk dat zelfs hellfest ze ook gewoon zou booken op herhaling.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
In diezelfde lijn: Wat zijn jullie verborgen pareltjes in jullie afspeellijsten?
Vooralsnog onbekende nummers van (eventueel onbekende) groepen die volgens jullie dringen in de spotlights mogen staan?

Mijn suggestie: Von Benzo - I'm On My Way

Leuke vraag, lekker nummer. Om een verborgen parel terug te geven: The God Machine, ik zou zeggen probeer op youtube de nummers Dream Machine, The Blind Man, The Desert Song (EP versie raad ik aan). Op spotify staat hun 2e (tevens geniale) album. Ik raad daar The Tremolo Song, Boy By The Roadside en Alone aan. Als het bevalt zeker beide albums checken. Ze hebben helaas maar een kort bestaan gekend na het overlijden van de bassist, zij zullen ook niet meer terugkomen. Echte spotlights zullen ze daarom niet meer ontvangen, maar wat meer aandacht zou leuk zijn.

• Geweldig
En dus nog nooit solo?
Nummers als Samantha's Gone, HWY 666, On The Dark Side, Black Eyes Blue staan geregeld op bij mij.
Klopt, maar ik denk niet dat hij een europese tour deed om zijn soloplaat te promoten?
Moet van mij niet meteen op GMM staan. Zou een te hoge spot inpakken denk ik, terwijl het album niet bepaald potten brak.

Klopt, maar ik denk niet dat hij een europese tour deed om zijn soloplaat te promoten?
Moet van mij niet meteen op GMM staan. Zou een te hoge spot inpakken denk ik, terwijl het album niet bepaald potten brak.
Maar in een tent: wat solo-werk, aangevuld met Stone Sour-nummers zou toch best wat bekijks krijgen?

GNR spelen op 8 augustus in Luxemburg, volgens mij meer kans voor RW dan GMM, misschien Alcatraz of is dit te hoog gegrepen?

• Confetti
Waarderingen: Loek123
GNR spelen op 8 augustus in Luxemburg, volgens mij meer kans voor RW dan GMM, misschien Alcatraz of is dit te hoog gegrepen?
Ik denk dat Alcatraz dit niet zal willen betalen 🤣 laat ze maar naar de worstenstad gaan. Of Oostende die hun geldbuidel nog eens open trekt?

ik heb het idee dat dit fake news is....

daarnaast Rockhal Luxemburg?
kan aan mij liggen, maar voor Benelux staan ze in Nederland en/of in Belgie

• Leuk

Users who are viewing this thread