Graspop Metal Meeting 2023

Die vent lijkt verdacht veel op mij. Maar als ik het zo uitvergroot: Ik droeg het hele festival zwart. (Tenzij dat een poncho is omdat het die dag mss kon regenen? Maar weerman Robin zei van niet. Ik drink geen bier. Of is er iemand met betere ogen die het beter ziet? Wanneer was. Ik had die dag ook het t-shirt van devin townsend aan. Heb ik nu toevallig ook aan. Omdat ik me van dag had vergist. Ik niet, het t-shirt.
Edit: Nu ik de screenshot heb opgeslagen en heb omgedraaid zie ik dat het geen ponsho is, maar een wit ding met knopen en een zak dat ik niet aan had. Ik dacht dat ik ook een zonnehoedje op had die dag. Want was het die dag geen 300 graden kelvin? haha

Edit: Nu ik de screenshot heb opgeslagen en heb omgedraaid zie ik dat het geen ponsho is, maar een wit ding met knopen en een zak dat ik niet aan had. Ik dacht dat ik ook een zonnehoedje op had die dag. Want was het die dag 310 graden kelvin? haha. Oh en die vent kijkt denk ik iets strenger als mij. Iemand met betere ogen als mij kan het bevestigen.

Laatst bewerkt:
Edit: Nu ik de screenshot heb opgeslagen en heb omgedraaid zie ik dat het geen ponsho is, maar een wit ding met knopen en een zak dat ik niet aan had. Ik dacht dat ik ook een zonnehoedje op had die dag. Want was het die dag geen 300 graden kelvin? haha

Dat is iets wat we normaal aan u vragen hé.

310 graden kelvin, 37 graden celcius. Ja kwou weer eens onnozel doen. Danku google.
Goed gezien. Was ik idd niet denk ik. Weet neit wat dat zwart ding is dat aan dat biertje hangt. Ik was regelmatig dichtbij of in de circle pits van crossfaith. Maar dat zal één van de laatste zijn. Heb ik dat niet al eerder gezegd? ...

Architects hun nieuwste plaat doet het ook in uk een pak slechter dan hun vorige plaat. Van nr1 album van de week naar nr 6. Ik snap dat het lastig is tijdens Taylor Swift en Arctic monkeys release week maar 6 is toch wel een serieuze stap achteruit als je vorige op nummer 1 debuteerde.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Instrumentaal is het best te pruimen bij de meeste nummers, en dingen als grunts raak ik ook wel meer aan gewend, maar Slipknot klinkt dan wel weer heel agressief. Kan best begrijpen dat men het geweldig vind, maar denk dat het gewoon echt niet mijn ding is. Wat logisch is, als je vanuit de glammetal powerballads doorgroeit in powermetal met allemaal clean vocals
Zou wel aanraden te gaan kijken, over het algemeen is slipknot live een stuk indrukwekkender dan op album.

Vandaag is niet de dag denk ik, met de aankondiging van werchter. Graspop morgen, een week na hun vorige aankondiging? Werchter heeft ook iedere woensdag iets aangekondigd geloof ik. Misschien is donderdag de dag van graspop dit jaar!

Morgen een headliner en volgende week donderdag een headliner?

Die vent lijkt verdacht veel op mij. Maar als ik het zo uitvergroot: Ik droeg het hele festival zwart. (Tenzij dat een poncho is omdat het die dag mss kon regenen? Maar weerman Robin zei van niet. Ik drink geen bier. Of is er iemand met betere ogen die het beter ziet? Wanneer was. Ik had die dag ook het t-shirt van devin townsend aan. Heb ik nu toevallig ook aan. Omdat ik me van dag had vergist. Ik niet, het t-shirt.

Ik twijfelde echt, aangezien hij wat kalig was en ook slechtziend

Nog even bijgelezen omtrent Slipknot.

Over het algemeen heb ik veel raakvlakken met de muzieksmaak van @Koekdoos. Een sterke voorliefde voor (classic) Hard Rock & Metal met liefst zo weinig mogelijk geschreeuw, grunts en onverstaanbaar tieren (sorry). Dus een echte Slipknot-fan durf ik mezelf niet te noemen. Ik blijf altijd wel wat hangen op GMM bij 'n optreden van hen, maar mede door de vermoeidheid kan ik dat toch altijd niet zo heel lang hebben. Dan maar met een opvallend rustigere shuttlebus naar Metal Park ;)
Stond Corey ook al op GMM met een van z'n nevenprojecten? Want in m'n spotify-lijstje staat er ook wel opvallend veel van z'n solo-werk en nevenprojecten. Vind z'n stem dus zeker meer dan prima (in normale vorm).

Heb wel ooit eens met open mond (vanop afstand) staan kijken naar Avatar. Ik was in de ban tijdens 'The Eagle Has Landed', hoe de zanger switcht met z'n stem is fenomenaal.

Nog even bijgelezen omtrent Slipknot.

Over het algemeen heb ik veel raakvlakken met de muzieksmaak van @Koekdoos. Een sterke voorliefde voor (classic) Hard Rock & Metal met liefst zo weinig mogelijk geschreeuw, grunts en onverstaanbaar tieren (sorry). Dus een echte Slipknot-fan durf ik mezelf niet te noemen. Ik blijf altijd wel wat hangen op GMM bij 'n optreden van hen, maar mede door de vermoeidheid kan ik dat toch altijd niet zo heel lang hebben. Dan maar met een opvallend rustigere shuttlebus naar Metal Park ;)
Stond Corey ook al op GMM met een van z'n nevenprojecten? Want in m'n spotify-lijstje staat er ook wel opvallend veel van z'n solo-werk en nevenprojecten. Vind z'n stem dus zeker meer dan prima (in normale vorm).

Heb wel ooit eens met open mond (vanop afstand) staan kijken naar Avatar. Ik was in de ban tijdens 'The Eagle Has Landed', hoe de zanger switcht met z'n stem is fenomenaal.

Avatar heb ik denk ik voor t eerst op Alcatraz meegemaakt in 2016. Denk dat dat tijdens een signing session was en dat ze op de achtergrond speelden. Dat was best goed te doen. Zou er geen los ticket voor halen, maar op een festival is het prima om mee te pakken als er niks beters staat.

Grunten of vergelijkbare technieken zijn ook niet altijd een probleem, in verschillende Alestorm nummers vind ik het niet storend en ook Electric Callboy valt het mee, maar daar moet ik denk ik niet te veel nummers achter elkaar horen. Maar bij Slipknot klinkt het gewoon heel agressief. Wel knap dat ie het nog verstaanbaar doet, dat is ook wel anders bij verschillende andere bands

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
En dus nog nooit solo?
Nummers als Samantha's Gone, HWY 666, On The Dark Side, Black Eyes Blue staan geregeld op bij mij.

Bij mijn weten niet nee.
Vond zijn solo album niet zo goed de eerste keer dat ik het beluisterde,misschien moet ik het nog eens opzetten.

EDIT:Solo zou hij beter op RW of PKP tot recht komen imo.

• Leuk
Bij mijn weten niet nee.
Vond zijn solo album niet zo goed de eerste keer dat ik het beluisterde,misschien moet ik het nog eens opzetten.

EDIT:Solo zou hij beter op RW of PKP tot recht komen imo.
Tgoja. Dan kan je hetzelfde zeggen van Myles Kennedy & Company.
Zie Corey Taylor solo ook wel in één van de tenten staan in de late namiddag.

En dus nog nooit solo?
Nummers als Samantha's Gone, HWY 666, On The Dark Side, Black Eyes Blue staan geregeld op bij mij.
Nog nooit solo nee, al een 3-tal keer met Stone Sour geloof ik.
Dat solo dingetje (met eigen werk) is ook maar iets heel recent natuurlijk.

Eerder deed hij wel al soloshows, maar dat was dan eerder gecombineerd met de publicaties van zijn boeken (waarin hij stukken aanhaalt uit zijn boeken) of een Q&A waar de comedian in Corey het overneemt in het eerste deel en het tweede deel is dan een acoustic concert met veel covers en een aantal slipknot en stone sour nummers. Ohhh wat had ik zo'n show graag eens hier gehad!

Aanraders:
- Corey Taylor Live at House of Blues 2015 :
- Corey Taylor "You're Making Me Hate You" Live Chicago @The Bottom Lounge 7/11/2015 :
- Corey Taylor - Live in London (om een of andere reden zonder de hele Q&A, geen idee waar die naartoe is, zonde) :

Stuk voor stuk aanraders. Je moet wel door de vele 'fucks' heen kijken, maar ik vind hem heerlijk om naar te luisteren, met soms zo'n absurde verhalen, wanneer hij praat en in die akoestische versies hoor je enorm de kracht van zijn stem (no screams, promise ;) )

• Geweldig
In diezelfde lijn: Wat zijn jullie verborgen pareltjes in jullie afspeellijsten?
Vooralsnog onbekende nummers van (eventueel onbekende) groepen die volgens jullie dringen in de spotlights mogen staan?

Mijn suggestie: Von Benzo - I'm On My Way

• Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Users who are viewing this thread