Graspop Metal Meeting 2023

Ayreon live? hoe, waar wat wanneer? :eek: fan heeft iets gemist.
Op de facebookpagina nav de liveshows die morgen DONDERDAG in verkoop gaan.
Het is al even bezig, als in anderhalf uur ofzo, maar zal je wel terug kunnen luisteren.

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het met uw enkel?
Fijn dat je het vraagt.Heb nog 2 maal per week kiné. Ik moet normaal gezien binnenkort volledig terug de ouwe zijn. Maar het is nog gevoelig. Ik kan al wandelen maar nog niet lopen. Crossfaith circle pits zijn verleden tijd vrees ik.
Bij deze nogmaals de vraag waar ik een kandidaat kan zoeken voor 1 of 2 vip tickets voor volbeat donderdag 8 december. Ik heb vervoer tot sportpaleis. Ter waarde van 150 euro. Anders is het voor de vuilbak. Kzou zeggen, je mag geven wat je kan geven.

Op de facebookpagina nav de liveshows die morgen in verkoop gaan.
Het is al even bezig, als in anderhalf uur ofzo, maar zal je wel terug kunnen luisteren.
Ik dacht live in concert. Ja, ik had ook een melding op facebook. whoops.
Heb juist gepost: You were awesome at graspop.
(btw ik stond daar eerste rij in het midden) Arjen op handen dragen na de show was toch zalig.

In tijden waar het logistiek moeilijk is om tours te organiseren zou ik het onlogisch vinden als een Amerikaanse band de oceaan oversteekt om enkel in de UK op te treden.
Hoe onlogisch ook, het gebeurt gek genoeg wel. Zo cancelt Shinedown recent hun hele tour omdat het financieel niet haalbaar is maar de UK shows gaan wel door. Kan dat toch moeilijk begrijpen

Op de facebookpagina nav de liveshows die morgen in verkoop gaan.
Morgen? Donderdagmiddag toch?

Die livestream volledig gemist als geen Facebook gebruiker

Even een andere vraag tussendoor; heeft iemand nog tips voor live dvd/blurays van specifieke shows van bands?

Heb nu weer de AC/DC Riverplate dvd aan staan en dat is toch altijd heel vet.
Heb er al wel verschillende: Motley Crue Final Tour, Iron Maiden flight 666, een legio aan KISS shows, iets van Bon Jovi, Devin Townsend met z'n Ziltoid show in Royal Albert en Scorpions met orkest.

Kan je mij dat filmpje eens laten zien? Hier of in privé bericht als ik het zou missen. Want ik kan het forum niet bijhouden. Alvast bedankt.
Hierbij ff screen shotje als je het ben sta je op 2 filmpje

Bijlagen

• Screenshot_2022-10-25-19-41-55-82_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg
    Screenshot_2022-10-25-19-41-55-82_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg
    836,2 KB · Weergaven: 29
Even een andere vraag tussendoor; heeft iemand nog tips voor live dvd/blurays van specifieke shows van bands?

Heb nu weer de AC/DC Riverplate dvd aan staan en dat is toch altijd heel vet.
Heb er al wel verschillende: Motley Crue Final Tour, Iron Maiden flight 666, een legio aan KISS shows, iets van Bon Jovi, Devin Townsend met z'n Ziltoid show in Royal Albert en Scorpions met orkest.
Rush - Rush In Rio is phenomenal.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: vellahuus en Koekdoos
Hoe onlogisch ook, het gebeurt gek genoeg wel. Zo cancelt Shinedown recent hun hele tour omdat het financieel niet haalbaar is maar de UK shows gaan wel door. Kan dat toch moeilijk begrijpen
Brexit eh, heel veel veranderd tussen UK en Mainland Europa, niet enkel voor verplaatsingen van mensen maar ook en vooral ook goederen. Het wordt quasi onmogelijk gemaakt om een hele productie mee op touw te nemen zo.

Brexit eh, heel veel veranderd tussen UK en Mainland Europa, niet enkel voor verplaatsingen van mensen maar ook en vooral ook goederen. Het wordt quasi onmogelijk gemaakt om een hele productie mee op touw te nemen zo.
Ja dat klopt. Maar Shinedown is een Amerikaanse band. Als je dan toch al bent overgevlogen met al je spullen..

Fijn dat je het vraagt.Heb nog 2 maal per week kiné. Ik moet normaal gezien binnenkort volledig terug de ouwe zijn. Maar het is nog gevoelig. Ik kan al wandelen maar nog niet lopen. Crossfaith circle pits zijn verleden tijd vrees ik.
Bij deze nogmaals de vraag waar ik een kandidaat kan zoeken voor 1 of 2 vip tickets voor volbeat donderdag 8 december. Ik heb vervoer tot sportpaleis. Ter waarde van 150 euro. Anders is het voor de vuilbak. Kzou zeggen, je mag geven wat je kan geven.
Je hebt DM

Ik ga er stiekem toch wel heel erg vanuit dat Slipknot één van de headliners zal zijn. En om alvast een beetje in de stemming te komen, hieronder een wel heel creatieve cover van Duality!

Users who are viewing this thread