Graspop Metal Meeting 2023

Ik weet niet of ozzy wel erger is dan gnr. Ik wil ze beiden niet zien, maar ozzy neemt niet de plek in van 2 headliners. Verder is er bij ozzy nog de grote kans dat die uiteindelijk cancelt en ze er iets anders neer moeten zetten uiteindelijk.
tot 7 november blijf ik in volle overtuiging dat het gewoon metallica zal zijn.

daarna misschien een periode van rouw, maar tot 7 november volle overtuiging

Ik weet niet of ozzy wel erger is dan gnr. Ik wil ze beiden niet zien, maar ozzy neemt niet de plek in van 2 headliners. Verder is er bij ozzy nog de grote kans dat die uiteindelijk cancelt en ze er iets anders neer moeten zetten uiteindelijk.

Ozzy is erger dan GNR, overduidelijk. GNR was de laatste keer prima te doen, Ozzy was Ozzy.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en festivalryo
tot 7 november blijf ik in volle overtuiging dat het gewoon metallica zal zijn.

daarna misschien een periode van rouw, maar tot 7 november volle overtuiging
Ik zou die overtuiging toch maar milderen als ik jou was, geen Metallica in Europa volgend jaar...

de persoon die de DL leaks heeft gemaakt heeft blijkbaar wel een degelijk track record, Bring me the horizon is al onrechtstreeks bevestigd . download pilot festival had hij ook juist, had ook biffy clyro + architects tour vooraf aangekondigd. met die informatie ben ik eigenlijk wel wat meer gerustgesteld.

de persoon die de DL leaks heeft gemaakt heeft blijkbaar wel een degelijk track record, Bring me the horizon is al onrechtstreeks bevestigd . download pilot festival had hij ook juist, had ook biffy clyro + architects tour vooraf aangekondigd. met die informatie ben ik eigenlijk wel wat meer gerustgesteld.

Telt een UK tour als naar Europa komen?

I enjoyed Ozzy in 2018 but I doubt he can pull off his upcoming tour unless he uses playback.
I think Sharon should let the man retire, watching a lipsyncing semi-dead Ozzy in concert would just be depressing.

Also, Corey Taylor pretty much confirmed Slipknot for Download a couple days ago.

UK ligt nog steeds in Europa hoor.

Klopt, maar je hebt ook regelmatig aankondigingen specifiek als UK tour. Er wordt wel onderscheid gemaakt tussen Europa, Europa en UK. Ook al verschillende webshops (misschien niet geheel van toepassing) met een VS store, UK store en EU store.

OK maar die DL leak is toch al best oud eh niet ? Ik wil er geen welles/nietes spelletje van maken en gun het GMM en iedereen hier enorm om ze te hebben, maar de persoon die me onlangs vertelde dat Metallica niet gaat touren in 23 (in Europa toch) staat zo dicht bij het vuur dat hij soms spontaan in brand schiet ! Ik geloof hem dus wel. Maar nogmaals, hopelijk zit ik er kilometers naast hoor.

OK maar die DL leak is toch al best oud eh niet ? Ik wil er geen welles/nietes spelletje van maken en gun het GMM en iedereen hier enorm om ze te hebben, maar de persoon die me onlangs vertelde dat Metallica niet gaat touren in 23 (in Europa toch) staat zo dicht bij het vuur dat hij soms spontaan in brand schiet ! Ik geloof hem dus wel. Maar nogmaals, hopelijk zit ik er kilometers naast hoor.
GIF by SkySlope

• Leuk
Waarderingen: Jamel
als je het op de letter volgt niet, maar zou wel sneu zijn als de band de week voor graspop in de UK is en ze er dan gewoon niet zullen staan.
In tijden waar het logistiek moeilijk is om tours te organiseren zou ik het onlogisch vinden als een Amerikaanse band de oceaan oversteekt om enkel in de UK op te treden.

Nog iemand de livestream van Ayreon aan het volgen?
Die mannen zijn toch echt grappig en lijken effectief alles te doen 'just because they love to', erg ongedwongen en casual.

Users who are viewing this thread