ik mis zo wel de opkomende bands, en graspop slaat die precies systematisch over, ice nine kills, jinjer heeft toch ook lang moeten wachten, landmvrks is ook al even aan het boomen, silent planet, erra, wage war moest er in2020 staan maar staat dan als dagopener voor supportbands op hun eigen tour. heb ook wel al van horen zeggen dat de graspop booker gewoon niet graag metalcore hoort en dat daar ook wel een groot deel van het probleem zit.Op zich met onder andere Imminence, spiritbox hadden wel een paar goede boekingen. Al kan het wel beter
Ik hoop trouwens dat Spiritbox nog eens naar Europa komt volgend jaar, vond de set niet heel sterk op Graspop maar was grotendeels door slecht geluid en handicap van de zangeres. Ik zou ze graag eens zien in een zaal. Blijf het wel een fijne band vinden.
I prevail werd ook gewoon overgeslaan vorige passage.
Ik vermoed dat metalcore bands die voor de eerste keer graspop doen vrede moeten nemen met een heel lage plaats en bands die al serieus geboomed hebben zoals i prevail en ice nine kills nemen die plaats gewoon niet met als resultaat dat die bands gewoon systematisch België gaan overslaan
spiritbox en imminence zijn inderdaad aan het boomen en stonden er vorig jaar maar ik zou dit eigenlijk niet onder de metalcore noemer plaatsen.