Graspop Metal Meeting 2023

Op zich met onder andere Imminence, spiritbox hadden wel een paar goede boekingen. Al kan het wel beter

Ik hoop trouwens dat Spiritbox nog eens naar Europa komt volgend jaar, vond de set niet heel sterk op Graspop maar was grotendeels door slecht geluid en handicap van de zangeres. Ik zou ze graag eens zien in een zaal. Blijf het wel een fijne band vinden.
ik mis zo wel de opkomende bands, en graspop slaat die precies systematisch over, ice nine kills, jinjer heeft toch ook lang moeten wachten, landmvrks is ook al even aan het boomen, silent planet, erra, wage war moest er in2020 staan maar staat dan als dagopener voor supportbands op hun eigen tour. heb ook wel al van horen zeggen dat de graspop booker gewoon niet graag metalcore hoort en dat daar ook wel een groot deel van het probleem zit.

I prevail werd ook gewoon overgeslaan vorige passage.

Ik vermoed dat metalcore bands die voor de eerste keer graspop doen vrede moeten nemen met een heel lage plaats en bands die al serieus geboomed hebben zoals i prevail en ice nine kills nemen die plaats gewoon niet met als resultaat dat die bands gewoon systematisch België gaan overslaan

spiritbox en imminence zijn inderdaad aan het boomen en stonden er vorig jaar maar ik zou dit eigenlijk niet onder de metalcore noemer plaatsen.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Loek123
Nog 5 minuutjes!

Nog mensen die graag Vended zien meekomen met Slipknot? Hoewel ik denk/hoop dat ze misschien een jaartje studiowerk doen?
Een band die ik toch wil gezien hebben! Ondanks ze geen echte lancering nodig hadden -logischerwijze-, hoor ik toch dat ze hun spots verdienen met sterke liveshows!

Nog 5 minuutjes!

Nog mensen die graag Vended zien meekomen met Slipknot? Hoewel ik denk/hoop dat ze misschien een jaartje studiowerk doen?
Een band die ik toch wil gezien hebben! Ondanks ze geen echte lancering nodig hadden -logischerwijze-, hoor ik toch dat ze hun spots verdienen met sterke liveshows!
we weten allemaal dat ze een serieus duwtje in de rug hebben gekregen, maar desondanks klinkt deze band ook gewoon heel strak. Ik heb het al gezegd en ga het opnieuw zeggen, vended klinkt op dit moment meer als slipknot dan slipknot zelf.

• Leuk
Waarderingen: joris313
Nog 5 minuutjes!

Ik zou Vended zeker graag zien komen, helaas staan ze volgens mij nog op geen enkele line up van de festivals die Slipknot al heeft aangekondigd.
Zou denken als het een package deal was, dat vended ook al was aangekondigd ergens

morgen vermoedelijk werchter, donderdag dan? zelfde stramien als werchter dan, 1 naam per week

als ik die download 'leaks' zie denk ik toch ook dat we serieus in de maling genomen worden. dat of ik koop mij meteen een ticketje als het waar is.

Metallica x2 with BMTH and Slipknot as main headliners

Pantera, Architects, Parkway Drive +1 subs

Placebo, Ghost, Evanescence +1 2nd stage headliners

• Wow
Waarderingen: Jamel
als ik die download 'leaks' zie denk ik toch ook dat we serieus in de maling genomen worden. dat of ik koop mij meteen een ticketje als het waar is.

Metallica x2 with BMTH and Slipknot as main headliners

Pantera, Architects, Parkway Drive +1 subs

Placebo, Ghost, Evanescence +1 2nd stage headliners
ja ik had die comment ook gezien, geloof er ook weinig van.
volgens mij hebben de mensen daar ook wel een handje van veel te hoge verwachtingen creëren om vervolgens teleurgesteld te worden en een half jaar te zeiken op de line up.

ja ik had die comment ook gezien, geloof er ook weinig van.
volgens mij hebben de mensen daar ook wel een handje van veel te hoge verwachtingen creëren om vervolgens teleurgesteld te worden en een half jaar te zeiken op de line up.
En toch hecht ik er toch iets van geloof aan. 2x metallica is zo net nog over the top genoeg dat het weer een mogelijkheid wordt

ik ga ook eigenlijk uit van GNR hoor, denk niet dat Metallica echt komt. maar we mogen dromen toch
Natuurlijk. Maar ik zie op tegen die teleurstelling. We komen daar uiteraard wel weer overheen, maar 't is toch altijd even een domper.
En ik ben GnR fan, maar live heb ik het er precies wel even mee gehad.

Natuurlijk. Maar ik zie op tegen die teleurstelling. We komen daar uiteraard wel weer overheen, maar 't is toch altijd even een domper.
En ik ben GnR fan, maar live heb ik het er precies wel even mee gehad.
jullie denken dan nog aan GNR, ik hoop op metallica maar ik gok op Ozzy, dat is pas een domper

jullie denken dan nog aan GNR, ik hoop op metallica maar ik gok op Ozzy, dat is pas een domper
Ik weet niet of ozzy wel erger is dan gnr. Ik wil ze beiden niet zien, maar ozzy neemt niet de plek in van 2 headliners. Verder is er bij ozzy nog de grote kans dat die uiteindelijk cancelt en ze er iets anders neer moeten zetten uiteindelijk.

Users who are viewing this thread