Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zit net de Instagram story van Copenhell te bekijken en die geven aan dat Parkway Drive op dezelfde dag als Def Leppard en Motley Crue spelen (woensdag 14 juni). Zal deze constructie ook doorschuiven naar de Graspop zondag?
Zit net de Instagram story van Copenhell te bekijken en die geven aan dat Parkway Drive op dezelfde dag als Def Leppard en Motley Crue spelen (woensdag 14 juni). Zal deze constructie ook doorschuiven naar de Graspop zondag?
Kan... Kan ook niet. Ze zijn absoluut niet aan elkaar verbonden (Def Leppard en Motley Crue gaan samen op tour, PD staat daar los van).
Het is allemaal een kwestie van het allemaal plan-technisch te doen kloppen met de verschillende tourschema's...
Maar zie dus absoluut geen verband hiertussen eigenlijk..
Dit jaar was de zondag ook al de meest stacked dag, met afstand.
Parkway Drive neerzetten in de volle zon zou een doodzonde zijn!
Misschien Parkway Drive zondag op Hellfest en dan vrijdag op Graspop? Mooi rustdagje tussen iedere show!
Dit jaar was de zondag ook al de meest stacked dag, met afstand.
Parkway Drive neerzetten in de volle zon zou een doodzonde zijn!
Misschien Parkway Drive zondag op Hellfest en dan vrijdag op Graspop? Mooi rustdagje tussen iedere show!
hun show in vorst was gewoon subliem. een volledig middenplein die gewoon mee springt en mosht etc. Ik zie niet in hoe je een dag beter kan afsluiten dan deze energie en deze show
hun show in vorst was gewoon subliem. een volledig middenplein die gewoon mee springt en mosht etc. Ik zie niet in hoe je een dag beter kan afsluiten dan deze energie en deze show
I kinda like the latest album of Parkway Drive,it suits me because i feel they walking the same path as IRE en Reverence imo.
The albums before that period aren't my thing but Atlas has some decent songs on it as well.
I kinda like the latest album of Parkway Drive,it suits me because i feel they walking the same path as IRE en Reverence imo.
The albums before that period aren't my thing but Atlas has some decent songs on it as well.
ik zou echt gewoon gaan kijken naar die set, reverence was ook niet mijn favoriete album tot ik het live zag en dan klike alles, de manier waarom je een anthem creërt, prey is na 2019 mijn favoriete parkway nummer geworden, gewoon omdat dit fenomenaal werkt live. De laatste albums kan je eigenlijk maar volledig in beschouwing nemen nadat je ze live hebt gehoord.
ik zou echt gewoon gaan kijken naar die set, reverence was ook niet mijn favoriete album tot ik het live zag en dan klike alles, de manier waarom je een anthem creërt, prey is na 2019 mijn favoriete parkway nummer geworden, gewoon omdat dit fenomenaal werkt live. De laatste albums kan je eigenlijk maar volledig in beschouwing nemen nadat je ze live hebt gehoord.
Yeah, I will probably watch their set. Their 2018/2019 shows didn't make me like Reverence more - but I still had fun. So I can see where you're coming from
Wat vinden jullie van het nieuwe album van Architects trouwens? die band is ook wel een hele andere kant op gegaan ineens. Begint een beetje een trend te worden met metalcore bands. ik vind het nieuwe album in zijn geheel niet slecht, maar staan wel een aantal mindere nummers op zoals Deep Fake.
Ook benieuwd wat de Lamb of god liefhebbers hier van het nieuwe album vinden, ik vind hem zelf erg sterk. Wel één van de meest consistente bands die ik ken, die gewoon alleen maar sterke albums blijven uitbrengen. Zou er ook geen enkel probleem mee hebben als die opnieuw een mainstage afsluiten.
Wat vinden jullie van het nieuwe album van Architects trouwens? die band is ook wel een hele andere kant op gegaan ineens. Begint een beetje een trend te worden met metalcore bands. ik vind het nieuwe album in zijn geheel niet slecht, maar staan wel een aantal mindere nummers op zoals Deep Fake.
Ook benieuwd wat de Lamb of god liefhebbers hier van het nieuwe album vinden, ik vind hem zelf erg sterk. Wel één van de meest consistente bands die ik ken, die gewoon alleen maar sterke albums blijven uitbrengen. Zou er ook geen enkel probleem mee hebben als die opnieuw een mainstage afsluiten.
Architects is oké, staan een paar nummers op die live wel zullen werken. Het is wat iemand hier zei: voor het eerst lijken ze anderen na te doen ipv zelf het voorbeeld voor anderen te zijn. Dat is in mijn ogen wel spijtig
Die van LOG is idd weer lekker knallen, gwn wat je ervan kan verwachten eigenlijk
Twee keer het nieuwe album van Architects beluisterd. De hardere songs kunnen me wel bekoren. De softere totaal niet... Begrijp wel, ze worden ouder en zijn veranderd bla bla, maar het spreekt me gewoon minder aan. Eigen mening mag uiteraard.
Ik zou ook graag LoG opnieuw zien als afsluiter. Ik zat de vorige keer al vanvoor op Slipknot te wachten, en het publiek daar was totaal niet bezig met het optreden. De volgende keer zou ik dan graag vanvoor staan bij LoG en rondjes rennen bij Redneck.