Graspop Metal Meeting 2023

Of realiseren dat de energiecrisis ook de evenementensector behoorlijk aantast? :oops:
ok, prijsverhoging was verwacht, maar om los duurder dan hellfest en download festival te gaan met aanzienlijk minder stages en laat ons eerlijk zijn, een veel minder brede daginvulling

ok, prijsverhoging was verwacht, maar om los duurder dan hellfest en download festival te gaan met aanzienlijk minder stages en laat ons eerlijk zijn, een veel minder brede daginvulling
Akkoord hoor, alleen ken ik de economische situatie niet. Ik kan me wel voorstellen dat - doordat ze met hun eigen mundeenheid werken - dat dat wel z'n impact kan hebben op dergelijke crisissen.

Ik kan me niet echt voorstellen dat die 272 euro correct is. Als in 2021 de prijs voor 4 dagen (waarvan 3 dagen festival en 1 dag preparty) aan 260 euro stond. In 2022 kreeg je dan plots Metallica en een volwaardige 4e dag, daar gaan ze echt niet maar 12 euro meer voor gevraagd hebben.

Het wordt bij Hellfest wel erg moeilijk om alles uit te sluiten dat er dit jaar al stond, aangezien ze ongeveer ALLES geboekt hadden wat er bestaat binnen het genre šŸ˜…
klopt, al stond Ghost wel headliner 2022. Dat maakt de kans imo ook niet veel groter om 2023 terug te komen.

lager op het affiche geloof ik het wel, maar bovenin het affiche geloof ik niet op veel herhaling.

Ik kan me niet echt voorstellen dat die 272 euro correct is. Als in 2021 de prijs voor 4 dagen (waarvan 3 dagen festival en 1 dag preparty) aan 260 euro stond. In 2022 kreeg je dan plots Metallica en een volwaardige 4e dag, daar gaan ze echt niet maar 12 euro meer voor gevraagd hebben.
272 lijkt me wel mogelijk, rekening houdende dat de meeste van die tickets al sinds oktober/november 2019 in omloop waren

eigenlijk vreemd dat de meesten hier op het forum best blij zouden zijn met ghost als headliner, maar kan me al voorstellen wat de facebook commentaren zullen zijn als dit aangekondigd wordt.

en ze waren net allemaal zo content met motley crue en def leppard op facebook zeg, moeten we nu hun dag verpesten met ghost

RW combi ticket prijs bekend: 292 las ik op her werchter forum
dag ticket 127
Hopelijk blijft Graspop dan ook rond die prijs zitten!
als het richting de 350 gaat ga ik toch echt wel veel moeite hebben om mijn vrienden te overtuigen om mee te gaan.

Ik bedenk dat wat interessants. We hebben het er wel over dat Metallica de tickets zo laat uit verkopen en dat we dus eigenlijk de ticketverkoop moeten starten, voordat Metallica aangekondigd zou worden, maar op het moment dat zij de donderdag zouden spelen, dan krijg je het de situatie weer waarop je een Combi XL en een gewone Combi kan kopen, waardoor er altijd wel wat 3daagse combi's zullen zijn, omdat de Metallica diehard die niet gaat kopen, want dan hebben ze geen donderdag.

Dat staat verder los van het feit dat iedereen die donderdag erbij wil zijn, als Metallica er staat...

Ik bedenk dat wat interessants. We hebben het er wel over dat Metallica de tickets zo laat uit verkopen en dat we dus eigenlijk de ticketverkoop moeten starten, voordat Metallica aangekondigd zou worden, maar op het moment dat zij de donderdag zouden spelen, dan krijg je het de situatie weer waarop je een Combi XL en een gewone Combi kan kopen, waardoor er altijd wel wat 3daagse combi's zullen zijn, omdat de Metallica diehard die niet gaat kopen, want dan hebben ze geen donderdag.

Dat staat verder los van het feit dat iedereen die donderdag erbij wil zijn, als Metallica er staat...
Die XL formule was er enkel in 2018 met GnR. Voor de editie 2020-21-22 bestond die niet. Dat was enkel een combi plus ticket (met toegang op de camping op woensdag voor 10 euro extra) of een gewone combi (4 dagen festival, camping vanaf donderdag). Ik heb dit jaar niet het idee dat ze terug gaan komen met die 3 en 4 dagen formule, en dus enkel combi's zullen aanbieden voor de 4 dagen.

eigenlijk vreemd dat de meesten hier op het forum best blij zouden zijn met ghost als headliner, maar kan me al voorstellen wat de facebook commentaren zullen zijn als dit aangekondigd wordt.
Heb helemaal niks met Ghost, maar ben wel benieuwd naar de liveshow. Daarnaast ben ik altijd voor om de nieuwe generatie headliners te pushen, liever Ghost dan opnieuw Kiss of Scorpions of een andere band die bestaat uit 70 plussers.
ik hoop het ook dat het onder de 300 blijft, als ik al die prijzen lees van combi's
hellfest 339
coppenhell 357
download 310 pond
wacken 299
werchter 292
rock am ring (3 dagen) 229
Rock am ring was ook 300 met camping geloof ik, voor 3 dagen. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze bij Graspop de camping ook los koppelen zoals op rock am ring en werchter. extra motivatie om niet in zo'n rot tent te zitten volgend jaar

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Heb helemaal niks met Ghost, maar ben wel benieuwd naar de liveshow. Daarnaast ben ik altijd voor om de nieuwe generatie headliners te pushen, liever Ghost dan opnieuw Kiss of Scorpions of een andere band die bestaat uit 70 plussers.

Rock am ring was ook 300 met camping geloof ik, voor 3 dagen. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze bij Graspop de camping ook los koppelen zoals op rock am ring en werchter. extra motivatie om niet in zo'n rot tent te zitten volgend jaar
Ghost's show in Vorst Nationaal begin dit jaar was gewoon headliner-waardig.
Sterke setlist, genoeg show-elementen en gewoon een erg fijne live-band!

• Leuk
Waarderingen: festivalryo

Users who are viewing this thread