Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vorig jaar voor 't eerst pas gecrowdsurft, bij iron maiden.
Ging echt nog van vrij ver en helemaal goed gegaan, toch niet simpel met bijna 100kg.
Wel niet iets dat ik nog vaak ga doen, krijg genoeg gasten over van 100kg+ en vind dat toch beetje er over
Ehh tsja, laatste keer crowdsurfen voor mij was op I Want It That Way van The Backstreet Boys, toch een andere ervaring. Uitgevoerd door Electric Callboy dan wel weer
ik heb mijn crowdsurf ontgroening gehad bij Beartooth - In Between
2 Israeli's zagen me twijfelen, vroegen of ik wou proberen en nog voor ik kon antwoorden hadden ze mijn benen al vast topkerels, heb ze meteen een pint meegenomen
Haha, mijn crowdsurf ontgroening dateert van 2019 bij Rob Zombie - Well, Everybody's Fucking in a U.F.O.
Met mn 70 kilo zal het nog wel een opluchting zijn geweest
Dus toch weer 'gewoon' uitverkocht, ondanks alle redenen die wij hier aanhaalden waarom het dit jaar wel eens niet volledig uitverkocht zou kunnen raken, zoals de late aankondigingen en/of het tegenvallen van headliners.
Het mag gezegd: GMM heeft de laatste jaren (ondanks tegenslagen) een uitgekiend verkoopmodel, ook al verkopen ze niet op de eerste dag en 'blind' uit zoals Hellfest of Wacken.
In Flames >>>>>>>>>> Sleep Token naar mijn mening.
Maar ieder zijn goesting.
Trouwens in de mei aflevering van de zware klap podcast (die hier ook ooit genoemd is geweest) waren de gasten ook niet ondersteboven van Sleep Token.
Vore vind ik wel sterk nummer.
Dus toch weer 'gewoon' uitverkocht, ondanks alle redenen die wij hier aanhaalden waarom het dit jaar wel eens niet volledig uitverkocht zou kunnen raken, zoals de late aankondigingen en/of het tegenvallen van headliners.
Het mag gezegd: GMM heeft de laatste jaren (ondanks tegenslagen) een uitgekiend verkoopmodel, ook al verkopen ze niet op de eerste dag en 'blind' uit zoals Hellfest of Wacken.
Ik denk eigenlijk dat ze op een bepaald moment (als ze bv 98 percent van de tickets verkocht hebben) het bordje "uitverkocht" hangen om makkelijker te kunnen onderhandelen jaar er na. Gages van bands naar beneden duwen door te kunnen zeggen dat de band voor een volle wei kan spelen. Daar zit ook een business model in. Of het een goed business model is dat weet ik niet
Dus toch weer 'gewoon' uitverkocht, ondanks alle redenen die wij hier aanhaalden waarom het dit jaar wel eens niet volledig uitverkocht zou kunnen raken, zoals de late aankondigingen en/of het tegenvallen van headliners.
Het mag gezegd: GMM heeft de laatste jaren (ondanks tegenslagen) een uitgekiend verkoopmodel, ook al verkopen ze niet op de eerste dag en 'blind' uit zoals Hellfest of Wacken.
Ik denk eigenlijk dat ze op een bepaald moment (als ze bv 98 percent van de tickets verkocht hebben) het bordje "uitverkocht" hangen om makkelijker te kunnen onderhandelen jaar er na. Gages van bands naar beneden duwen door te kunnen zeggen dat de band voor een volle wei kan spelen. Daar zit ook een business model in. Of het een goed business model is dat weet ik niet
Dit was de laatste update, afgelopen donderdag. Lijkt me sterk dat dat echt allemaal in een weekendje nog verkocht is. Aan de andere kant, er zullen nog genoeg last-minute beslissers zijn die toch nog een dagje willen meepikken. Aangevuld met inderdaad sponsor deals en weggeef acties zodat ze ook echt dat bordje “uitverkocht” kunnen ophangen.
Dit was de laatste update, afgelopen donderdag. Lijkt me sterk dat dat echt allemaal in een weekendje nog verkocht is. Aan de andere kant, er zullen nog genoeg last-minute beslissers zijn die toch nog een dagje willen meepikken. Aangevuld met inderdaad sponsor deals en weggeef acties zodat ze ook echt dat bordje “uitverkocht” kunnen ophangen.
Jep idd dat vond ik ook sterk obv die post, vooral dat als er een verschil is van 500 dat ze dan tegelijk uitverkopen toch. Maar waarschijnlijk al veel winst gemaakt dus rest van de tickets weg geven en volgend jaar makkelijker onderhandelen met verschillende bands.
Absoluut, laat het maar mooi zo blijven gaan als de afgelopen jaren.
Ondanks dat ik ook blind een ticket voor GMM zou kopen zonder ook maar één bekende naam, heb ik absoluut geen zin in een 'loterij' op de eerste dag van verkoop, en de stress die daarmee gepaard gaat..
Ik denk eigenlijk dat ze op een bepaald moment (als ze bv 98 percent van de tickets verkocht hebben) het bordje "uitverkocht" hangen om makkelijker te kunnen onderhandelen jaar er na. Gages van bands naar beneden duwen door te kunnen zeggen dat de band voor een volle wei kan spelen. Daar zit ook een business model in. Of het een goed business model is dat weet ik niet
Altijd goed om bij onze zuider/westerburen op bezoek te gaan, maar deze is wel extra gaaf! Nö sleep ‘till Graspop!!! Vrijdag 14:15. Classic Rock café. Tribute aan Lemmy en Motörhead be there!