Graspop Metal Meeting 2023

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
209
281
Vorig jaar voor 't eerst pas gecrowdsurft, bij iron maiden.
Ging echt nog van vrij ver en helemaal goed gegaan, toch niet simpel met bijna 100kg.
Wel niet iets dat ik nog vaak ga doen, krijg genoeg gasten over van 100kg+ en vind dat toch beetje er over :ROFLMAO::ROFLMAO:
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
208
455
Ehh tsja, laatste keer crowdsurfen voor mij was op I Want It That Way van The Backstreet Boys, toch een andere ervaring. Uitgevoerd door Electric Callboy dan wel weer 😁
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Pauly Robin en jonasvh

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
ik heb mijn crowdsurf ontgroening gehad bij Beartooth - In Between :D
2 Israeli's zagen me twijfelen, vroegen of ik wou proberen en nog voor ik kon antwoorden hadden ze mijn benen al vast :D topkerels, heb ze meteen een pint meegenomen :D
Haha, mijn crowdsurf ontgroening dateert van 2019 bij Rob Zombie - Well, Everybody's Fucking in a U.F.O.
Met mn 70 kilo zal het nog wel een opluchting zijn geweest :p
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Uitverkocht. Laatste weken krijg je altijd wel nog een boost en misschien nog wat extra tickets aan sponsors om helemaal uitverkocht te zijn
Dus toch weer 'gewoon' uitverkocht, ondanks alle redenen die wij hier aanhaalden waarom het dit jaar wel eens niet volledig uitverkocht zou kunnen raken, zoals de late aankondigingen en/of het tegenvallen van headliners.
Het mag gezegd: GMM heeft de laatste jaren (ondanks tegenslagen) een uitgekiend verkoopmodel, ook al verkopen ze niet op de eerste dag en 'blind' uit zoals Hellfest of Wacken.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
In Flames >>>>>>>>>> Sleep Token naar mijn mening.

Maar ieder zijn goesting.
Trouwens in de mei aflevering van de zware klap podcast (die hier ook ooit genoemd is geweest) waren de gasten ook niet ondersteboven van Sleep Token.
Vore vind ik wel sterk nummer.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
Dus toch weer 'gewoon' uitverkocht, ondanks alle redenen die wij hier aanhaalden waarom het dit jaar wel eens niet volledig uitverkocht zou kunnen raken, zoals de late aankondigingen en/of het tegenvallen van headliners.
Het mag gezegd: GMM heeft de laatste jaren (ondanks tegenslagen) een uitgekiend verkoopmodel, ook al verkopen ze niet op de eerste dag en 'blind' uit zoals Hellfest of Wacken.
Ik denk eigenlijk dat ze op een bepaald moment (als ze bv 98 percent van de tickets verkocht hebben) het bordje "uitverkocht" hangen om makkelijker te kunnen onderhandelen jaar er na. Gages van bands naar beneden duwen door te kunnen zeggen dat de band voor een volle wei kan spelen. Daar zit ook een business model in. Of het een goed business model is dat weet ik niet
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en MetalLimbo

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.485
Dus toch weer 'gewoon' uitverkocht, ondanks alle redenen die wij hier aanhaalden waarom het dit jaar wel eens niet volledig uitverkocht zou kunnen raken, zoals de late aankondigingen en/of het tegenvallen van headliners.
Het mag gezegd: GMM heeft de laatste jaren (ondanks tegenslagen) een uitgekiend verkoopmodel, ook al verkopen ze niet op de eerste dag en 'blind' uit zoals Hellfest of Wacken.
liever dit model in ieder geval, even afwachten of het aanspreekt en dan meestal toch een ticket kopen
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
73
140
Ik denk eigenlijk dat ze op een bepaald moment (als ze bv 98 percent van de tickets verkocht hebben) het bordje "uitverkocht" hangen om makkelijker te kunnen onderhandelen jaar er na. Gages van bands naar beneden duwen door te kunnen zeggen dat de band voor een volle wei kan spelen. Daar zit ook een business model in. Of het een goed business model is dat weet ik niet
Ik sluit ook niet uit dat er tickets uitgedeeld zijn aan bijvoorbeeld StuBru om weg te gevens of aan bekenden van werkenden oid.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Vrijdag 3.000 over, zondag 2.500. Rest uitverkocht.
Dit was de laatste update, afgelopen donderdag. Lijkt me sterk dat dat echt allemaal in een weekendje nog verkocht is. Aan de andere kant, er zullen nog genoeg last-minute beslissers zijn die toch nog een dagje willen meepikken. Aangevuld met inderdaad sponsor deals en weggeef acties zodat ze ook echt dat bordje “uitverkocht” kunnen ophangen.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
Dit was de laatste update, afgelopen donderdag. Lijkt me sterk dat dat echt allemaal in een weekendje nog verkocht is. Aan de andere kant, er zullen nog genoeg last-minute beslissers zijn die toch nog een dagje willen meepikken. Aangevuld met inderdaad sponsor deals en weggeef acties zodat ze ook echt dat bordje “uitverkocht” kunnen ophangen.
Jep idd dat vond ik ook sterk obv die post, vooral dat als er een verschil is van 500 dat ze dan tegelijk uitverkopen toch. Maar waarschijnlijk al veel winst gemaakt dus rest van de tickets weg geven en volgend jaar makkelijker onderhandelen met verschillende bands.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
liever dit model in ieder geval, even afwachten of het aanspreekt en dan meestal toch een ticket kopen
Absoluut, laat het maar mooi zo blijven gaan als de afgelopen jaren.
Ondanks dat ik ook blind een ticket voor GMM zou kopen zonder ook maar één bekende naam, heb ik absoluut geen zin in een 'loterij' op de eerste dag van verkoop, en de stress die daarmee gepaard gaat..
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Clown is terug bij Slipknot (gisteren op download was ie er terug bij)

edit: en Left Behind in de setlist :eek: mijn favo Slipknot nummer, hopelijk op graspop ook
Clown: yes
Left behind: Ook miojn favoriet!
Dit is mijn favoriete versie. Wie is die geweldige backing?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dovytn

Verwijderd lid 40532

Campingartiest
1 nov 2021
87
221
Ik denk eigenlijk dat ze op een bepaald moment (als ze bv 98 percent van de tickets verkocht hebben) het bordje "uitverkocht" hangen om makkelijker te kunnen onderhandelen jaar er na. Gages van bands naar beneden duwen door te kunnen zeggen dat de band voor een volle wei kan spelen. Daar zit ook een business model in. Of het een goed business model is dat weet ik niet
Exact. Ze hebben de verkoop voor de vrijdag en zondag gewoon stopgezet, met voor beide dagen nog ruim 2.000 tickets resterend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken