Joslittel wrote:
Everyknight wrote:
Dit îs een klap voor GMM hoor… Buiten de naam Iron Maiden en hun garantie op een topperformance ook voor de mensen die hun ticketprijs niet meer gerechtvaardigd zien zonder Maiden en dus terugbetaald gaan willen worden. Dit geldt niet voor de die hard Graspoppers natuurlijk, maar voor heel wat andere bezoekers wél kan ik mij voorstellen.
Persoonlijk vind ik Iron Maiden geen gemis, maar ik ben het met je eens dat het voor Graspop een forse klap zal zijn. Was één van de grootste headliners van het jaar. Ondanks dat ze er om de twee jaar staan blijft het een publiekslieveling en zullen weer veel mensen mede door Maiden een ticket gekocht hebben. Dit zal er zeker voor zorgen dat de meeste mensen met een dagkaart voor donderdag deze willen verkopen.
Hoop wel heel erg dat IM afblijft van Alter Bridge zodat zij gewoon op GRaspop spelen. Zag wel dat op flink wat shows Airbourne als support act mee gaat, mogelijk dat we die dus wel kwijt raken. Alter Bridge stond er geloof ik nog nergens bij dus mogelijk zijn die veilig. Als ik Alter Bridge was zou ik ook zeker de voorkeur geven aan een eigen festivaltour, kunnen overal mooie spots krijgen.
Alter Bridge en Airbourne waren het voorprogramma voor hun show in Weert of bedoelde je dat niet?
Alter Bridge en Airbourne waren beiden actief als supports voor IM in deze tour waarbij ik niet zeker weet of AB ook bij losse IM shows (buiten Weert om) als support mee kwam. Van Airbourne is nu in ieder geval zeker dat zij weer als support mee op pad gaan.