UK Glastonbury 2014

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Jaa dat had ik wel verwacht! Mijn moeder is engels en heeft altijd BBC Radio 2 opstaan en daar komt Caro Emerald echt belachelijk veel op, bijna niet normaal meer hahah (overigens wel de enige Nederlandse artiest die ik er ooit op hoor).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jaa dat had ik wel verwacht! Mijn moeder is engels en heeft altijd BBC Radio 2 opstaan en daar komt Caro Emerald echt belachelijk veel op, bijna niet normaal meer hahah (overigens wel de enige Nederlandse artiest die ik er ooit op hoor).

Al is het niet mijn muziek ik vind dat van alle artiesten zij toch wel europees op dance acts na ongeveer het beste uithangbord is wat we hebben. Within Temptation erbij maar verder hebben we kwa bandjes weinig in te brengen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Paceshifters, Birth of Joy en Afterpartees zijn ook bands die wel wat bekender hadden mogen zijn van mij. Zeker Paceshifters zie ik als een band die internationaal ook wel wat voor elkaar kan krijgen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
dat kan misschien zo zijn voor de toekomst maar ik bedoel momenteel is zij wel de nederlandse act die daar zou moeten staan
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Livestreams: http://www.bbc.co.uk/events/errnc8

Eigenlijk alleen in de UK te zien, maar even iets van de MediaHint extensie voor Chrome downloaden en je kunt kijken. (Of een ander proxy extension)
Ik kan nog niet echt een duidelijk overzicht vinden van wat er uitgezonden wordt, maar zometeen speelt HAIM op de Other Stage. En Foster The People op de John Peel Stage.

Verder vandaag nog Chvrches, Wild Beasts, Kaiser Chiefs, Crystal Fighters, Interpol, Paolo Nutini, Parquet Courts, Elbow en Arcade Fire. Die staan iig op de lineup schedule naast de verschillende streams. Geen idee of het dan ook uitgezonden wordt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ja hij streamt gewoon helemaal niets bij mij, ik zie niet eens een media player staan. Heb het geprobeerd met een UK proxysite via Chrome en met een extensie via Firefox.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Raar, bij mij werkt het wel gewoon met MediaHint..

Arcade Fire nu live. Het publiek lijkt er niet echt zin in te hebben ofzo. Terwijl het toch gewoon goed klinkt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Nja zal nog wel op youtube komen. Leuk interviewtje trouwens, hebben ze het ook nog even over Pinkpop hahaha;

http://www.youtube.com/watch?v=5zzPpAG3oBQ
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het optreden is wel terug te zien op de bbc site, maar dat zal ook wel niet lukken dan..
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Afsluitende set van Kasabian nu live.

Deze vakantie maar eens uitzoeken of het mogelijk is om volgend naar eindelijk eens naar Glastonbury te gaan. (Of een poging doen).
En wellicht dat deze show mij nog overhaalt om toch maar naar de HMH te gaan voor Kasabian, klinkt wel erg lekker tot nu toe hoor. Met Bumblebee hebben ze al 1 nieuwe festival hit te pakken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
150.000 kaarten weg in een half uurtje. Wauw.

Ik ga hier zeker ooit nog een keer heen, als ik er genoeg geld voor over heb :p
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
150.000 kaarten weg in een half uurtje. Wauw.

Ik ga hier zeker ooit nog een keer heen, als ik er genoeg geld voor over heb :p

same story, ja dat is echt ziek. En dan waren we hier in NL onder de indruk van Lowlands XD
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
150.000 kaarten weg in een half uurtje. Wauw.

Ik ga hier zeker ooit nog een keer heen, als ik er genoeg geld voor over heb :p

Is het zo'n duur festival dan? Volgens mij zijn de vliegtickets nog wel te doen namelijk.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
225 pond, dus dat is volgens mij zo'n 260-280 euro voor 3 dagen met camping dacht ik.

Vliegen valt idd wel mee
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken