FortaRock 2019 - Nieuws en geruchten

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Aardige namen, weer eens wat anders als de doorsnee namen
Wel de undercard van Graspop, dat dan weer wel.
Maar met een schappelijke prijs kunnen dit 2 mooie dagen wordenb
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Ik hoop dat ze Slayer als de tweede afsluiter hebben.

Verder hoop ik op Trivium, Lamb of God, misschien Sabaton. Dat zou wel genoeg zijn om mij over te halen voor het hele weekend. Ik ga sws voor Amon Amarth :p
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Ook al een mooie naam. Ik blijf het tot nu toe een leuke line-up vinden. Mogen nog wat grotere namen bij om de wei echt vol te krijgen, dat wel.

Wel mooi om te zien aan de reacties hierboven hoe wisselend men op deze line-up kan reageren.
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Nou ik vind het tot nu echt een kut lineup.
Ben bang dat ik weer een jaartje over ga slaan als het zo door gaat…

Ik word hier ook absoluut niet warm van. Hoe wil je met deze namen de Goffert vullen??

De enige band met een leuke live show voor niet-liefhebbers van deze bands is Gloryhammer. Die shows zijn fantastisch.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ik hoop dat ze Slayer als de tweede afsluiter hebben.

Verder hoop ik op Trivium, Lamb of God, misschien Sabaton. Dat zou wel genoeg zijn om mij over te halen voor het hele weekend. Ik ga sws voor Amon Amarth
1f61b.svg

Slayer speelt exclusief op graspop de laatste benelux show, dit kan dus zeker geschrapt worden
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Rinze wrote:
Ik hoop dat ze Slayer als de tweede afsluiter hebben.

Verder hoop ik op Trivium, Lamb of God, misschien Sabaton. Dat zou wel genoeg zijn om mij over te halen voor het hele weekend. Ik ga sws voor Amon Amarth
1f61b.svg


Slayer speelt exclusief op graspop de laatste benelux show, dit kan dus zeker geschrapt worden

Het zou nog wel kunnen, aangezien FortaRock voor Graspop is. Graspop blijft dan de laatste benelux show ;)
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
uncle acid and the deadbeats..... met deze lineup krijgen ze de tent niet eens gevuld...
Wanneer komen er nu wat klappers bij?!?!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Power Trip wederom een mooie naam, leuk. Maar wel mee eens dat er echt wat grote namen bij moeten komen om het veld te vullen.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Blijkbaar een derde naam vandaag: Power Trip
Die zouden eigenlijk afgelopen maandag als tweede band aangekondigd worden, na headliner Amon Amarth, maar om voor mij onbekende reden werd die aankondiging toen tot nader orde uitgesteld. Vandaar dat er op maandag slechts een naam was en vandaag drie (en de tussenliggende dagen twee). Ik verwacht daarom dat er morgen weer "gewoon" twee namen komen, maar weet dat niet zeker.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
hetfield wrote:
Nou ik vind het tot nu echt een kut lineup.
Ben bang dat ik weer een jaartje over ga slaan als het zo door gaat…

Ik word hier ook absoluut niet warm van. Hoe wil je met deze namen de Goffert vullen??

De enige band met een leuke live show voor niet-liefhebbers van deze bands is Gloryhammer. Die shows zijn fantastisch.

Het is helemaal niet de bedoeling om de Goffert te vullen. Denk dat ze mikken op ca. 15.000 bezoekers.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Teake Rooks wrote:
Blijkbaar een derde naam vandaag: Power Trip

Die zouden eigenlijk afgelopen maandag als tweede band aangekondigd worden, na headliner Amon Amarth, maar om voor mij onbekende reden werd die aankondiging toen tot nader orde uitgesteld. Vandaar dat er op maandag slechts een naam was en vandaag drie (en de tussenliggende dagen twee). Ik verwacht daarom dat er morgen weer “gewoon” twee namen komen, maar weet dat niet zeker.

Ik zou zeggen dat Amon Amarth de enige op die dag is, omdat het een headliner was en de rest op andere dagen niet.

Daarnaast hoop en verwacht ik Avantasia als act / headliner, gezien zij deze week ook nieuwe data bekend maken en er op het Forta-weekend nog 1 dag vrij is in het schema.
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Jeremy wrote:

hetfield wrote:
Nou ik vind het tot nu echt een kut lineup.
Ben bang dat ik weer een jaartje over ga slaan als het zo door gaat…


Ik word hier ook absoluut niet warm van. Hoe wil je met deze namen de Goffert vullen??

De enige band met een leuke live show voor niet-liefhebbers van deze bands is Gloryhammer. Die shows zijn fantastisch.

Het is helemaal niet de bedoeling om de Goffert te vullen. Denk dat ze mikken op ca. 15.000 bezoekers.

Dat gaan ze niet halen met de bands die ze nu hebben en de ticketprijzen die nu bekend zijn imo...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Rock am Ring komt nu met Slayer. Een week na Forta. Lijkt mij wel een mooie headliner!
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Rock am Ring komt nu met Slayer. Een week na Forta. Lijkt mij wel een mooie headliner!

Slayer zou het affiche wel een gigantische boost geven. En mij bijvoorbeeld toch weer geinteresseerd maken.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Fortarock had gereageerd op een facebook bericht of Slayer nog zou komen, dat ze niet zouden touren begin juni.
Nu staan ze 4 juni ook al in polen.
Dus of Fortarock liegt en staan ze op fortarock of ze wisten het echt niet, maar dat lijkt me sterk.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Fortarock had gereageerd op een facebook bericht of Slayer nog zou komen, dat ze niet zouden touren begin juni.
Nu staan ze 4 juni ook al in polen.
Dus of Fortarock liegt en staan ze op fortarock of ze wisten het echt niet, maar dat lijkt me sterk.
Ik denk dat Slayer zijn tourplannen gewijzigd heeft en al eerder naar Europa komt dan de groep in eerste instantie van plan was. Wellicht heeft Rock Am Ring of dat Poolse evenement de band bijvoorbeeld een financieel erg aantrekkelijk aanbod gedaan. Misschien betekent dit dat Slayer alsnog naar FortaRock komt, maar dat is afwachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken