@Joslittel: "Ik snap niet zo heel goed waarom Steel Panther steeds populairder aan het worden is. Voor mij gevoel kom ik ze nu overal tegen en op steeds hogere plaatsen. Deze band wil je toch hooguit één keer zien?"
Dit ben ik op twee manieren niet met je eens: als dit gerucht klopt, dan zou ik vanwege Steel Panther alsnog een kaartje kopen, terwijl ik ze al vijf keer gezien heb. Niet alleen geven ze een hilarische show weg (ook al zijn een boel grappen wel elke keer hetzelfde), ook persifleren ze op geweldige wijze de 80's hardrock en hairmetal bands én maken ze stiekem zelf betere nummers dan die bands de afgelopen 30 jaar hebben afgeleverd. Death to all but metal, Just Like Tiger Woods, Gloryhole, stuk voor stuk topnummers. (en ja @Pim, ik geef eerlijk toe dat ik ben blijven hangen in de jaren 80).
Wat betreft dat ze steeds vaker en steeds hoger op de bill opduiken, dat vind ik juist wel tegenvallen; zes jaar terug ging het ineens heel hard met Steel Panther, en leken ze op weg naar subheadlinerstatus op grote festivals. Sindsdien zijn ze een beetje blijven hangen, en niet alleen teren ze nu nog steeds vooral op hun eerste album, ook doen ze er nu steeds meer covers bij. Mede daardoor staan ze nu wel op Paaspop en Zwarte Cross, maar niet op Graspop of Rock am Ring. Anyway, alvast veel plezier voor iedereen die ze dit weekend op Paaspop gaat zien.