FortaRock 2019 - Nieuws en geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Ik denk eerste dag ja. Deze week meer namen. Ik gok woensdag within temptation voor de 2de dag. Eind deze week ticketinfo.
Amon amarth, band die die positie verdient, maar niet mijn ding. Ik denk dat ik aan me voorbij laat gaan.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Amon Amarth stond in 2016 op het hoofdpodium in de middag. Sindsdien is die band niet gegroeid. Dit is een band van het formaat 013 Tilburg en
voor een festival zou ik toch op zijn minst voor het kaliber AFAS gaan. Dit zal de afsluiter voor de eerste dag zijn. I'm not impressed.

FortaRock wekt de indruk niet heel breed in de financiële middelen te zitten. Voor een 10e editie verwacht ik toch iets meer.
Maar goed; ik had helemaal geen editie meer verwacht in 2019.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.508
Een zaterdagkaart kost €46,-. Verkoop is zaterdag 1 december om 10:00u. Wordt nog t.z.t. door FortaRock zelf gecommuniceerd.

Dat vind ik wel het mooie van Fortarock. Voor de prijs van een ticket van een AFAS Live show heb je de hele dag vermaak. Ik ben dan zelf ook wat minder kritisch op het programma, zit vaak genoeg moois tussen om je mee te vermaken voor dat geld.
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Ik denk daarom ook dat Fortarock het daarom op safe gaat spelen en met Within Temptation gaat komen en voor de rest met wat kleinere opvulling van de grotere festivals. Het lijkt me dat Within Temptation niet bizar duur is ten opzichte van bijvoorbeeld Slipknot of Iron Maiden. En wat Amon Amarth betreft, dat vind ik zo'n typische Fortarock band. Net als Bijvoorbeeld King Diamond of Fleshgod Apocalypse. Ook denk ik dat Disturbed en Lamb of God langskomen. En ik hoop op Godsmack!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Amon Amarth stond in 2016 op het hoofdpodium in de middag. Sindsdien is die band niet gegroeid. Dit is een band van het formaat 013 Tilburg en
voor een festival zou ik toch op zijn minst voor het kaliber AFAS gaan. Dit zal de afsluiter voor de eerste dag zijn. I’m not impressed.

FortaRock wekt de indruk niet heel breed in de financiële middelen te zitten. Voor een 10e editie verwacht ik toch iets meer.
Maar goed; ik had helemaal geen editie meer verwacht in 2019.

Sindsdien niet gegroeid? Ben ik toch niet met je eens. Denk dat ze qua productie ook wel meer uit zullen pakken. Binnen de metal ook echt wel een populaire naam.
Op hun website geven ze 1 juni aan als datum btw. De zaterdag dus en inderdaad de eerste dag.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Tweede band bevestigd: Symphony X.

Ik denk daarom ook dat Fortarock het daarom op safe gaat spelen en met Within Temptation gaat komen en voor de rest met wat kleinere opvulling van de grotere festivals. Het lijkt me dat Within Temptation niet bizar duur is ten opzichte van bijvoorbeeld Slipknot of Iron Maiden. En wat Amon Amarth betreft, dat vind ik zo’n typische Fortarock band. Net als Bijvoorbeeld King Diamond of Fleshgod Apocalypse. Ook denk ik dat Disturbed en Lamb of God langskomen. En ik hoop op Godsmack!

Ik zie deze namen er allemaal wel staan, alleen King Diamond staat exclusief op Dokk'em Open Air.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.508
Mooie toevoeging hoor. Tevens een naam die je niet overal kunt zien en nog niet is aangekondigd door metalfestivals in de buurt. Jammer dat de dagen nog niet bekend zijn, als deze beide op 1 dag staan ben ik bij voorbaat geïnteresseerd.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Mooie toevoeging hoor. Tevens een naam die je niet overal kunt zien en nog niet is aangekondigd door metalfestivals in de buurt. Jammer dat de dagen nog niet bekend zijn, als deze beide op 1 dag staan ben ik bij voorbaat geïnteresseerd.
Symphony X was al wel bevestigd voor het Rock Hard Festival in Gelsenkirchen. Dat is niet zo ver van Nijmegen verwijderd hoor.

Later vandaag komt wellicht nog een aankondiging, van een band die voor 2019 nog geen show heeft bevestigd in de Benelux of Duitsland.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
ze zijn wel supersloom met aankondigingen, ik snap het als je de headliners apart doet maar de rest kondig je in 1 keer aan lijkt me...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.508
Vandaag Cult Of Luna erbij.
Misschien nu elke dag 2 aankondigingen zoals gister?

Netjes zeg, wederom een mooie naam erbij. Zal goed tot zijn recht komen in de tent daar.

Ik ben tot nu toe goed te spreken over het affiche.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Nou ik vind het tot nu echt een kut lineup.
Ben bang dat ik weer een jaartje over ga slaan als het zo door gaat...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ga gewoon weer terug naar Brakkenstein met deze namen. Dit heeft niets te zoeken in Goffertpark.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken