Fortarock 2016

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Nou, die zondag ziet er redelijk goed uit. Warmer hoeft voor mij eigenlijk niet.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Nou, die zondag ziet er redelijk goed uit. Warmer hoeft voor mij eigenlijk niet.

Redelijk goed? weercijfer 9 en 26 graden!
Zaterdag een 7 en 25 graden.

Maar het verandert dagelijks. Fingers crossed.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Paddy wrote:
Nou, die zondag ziet er redelijk goed uit. Warmer hoeft voor mij eigenlijk niet.


Redelijk goed? weercijfer 9 en 26 graden!
Zaterdag een 7 en 25 graden.

Maar het verandert dagelijks. Fingers crossed.

Volgens Weerplaza in Nijmegen gemiddelde zaterdag 24 gr en 11mm regen en gemiddelde zondag 23 gr en 1mm regen maar meer wind. Verwacht dat er weinig meer aan veranderd komende dagen.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Met het zien van de opbouw foto’s krijg ik er echt steeds meer zin in!
De podiums zijn groter, line up is goed, nu nog een beter weerbericht en mijn weekend kan niet stuk!

@bram1996

Ga jij zaterdag ook?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Paddy wrote:
Nou, die zondag ziet er redelijk goed uit. Warmer hoeft voor mij eigenlijk niet.


Redelijk goed? weercijfer 9 en 26 graden!
Zaterdag een 7 en 25 graden.

Maar het verandert dagelijks. Fingers crossed.


Volgens Weerplaza in Nijmegen gemiddelde zaterdag 24 gr en 11mm regen en gemiddelde zondag 23 gr en 1mm regen maar meer wind. Verwacht dat er weinig meer aan veranderd komende dagen.

Ik keek op weeronline. Ik heb ergens gelezen dat die statistisch gezien er het vaakst het dichtst bij in de buurt zitten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Ik keek op weeronline. Ik heb ergens gelezen dat die statistisch gezien er het vaakst het dichtst bij in de buurt zitten.
ah oke, ik vertrouw meest op weerplaza.
Maar thnx voor de tip van weeronline, komt ook goed uit want ik ben vaak weer online :)
 

Nico

Nieuw lid
2 jun 2016
1
0
Ik heb last minute nog 2 combi tickets in de aanbieding.

Ze mogen weg voor een zacht prijsje.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Paddy wrote:
Nou, die zondag ziet er redelijk goed uit. Warmer hoeft voor mij eigenlijk niet.


Redelijk goed? weercijfer 9 en 26 graden!
Zaterdag een 7 en 25 graden.

Maar het verandert dagelijks. Fingers crossed.

Laatste keer dat ik keek was de zondag 23 graden, bewolkt met zon en geen regen. Perfect dus eigenlijk. Dat hele warme weer hoeft van mij ook niet. Zolang het niet regent is het sowieso al prima.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Weer komt wel goed en anders lekker in de moshpit nat worden:p. Signeersessies komen niet echt goed uit inderdaad..Zal Volbeat nog nieuwere nummers van hun album op de setlist spelen denken jullie? Hun nieuwe album komt morgen uit
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Plattegronden 2016
Zaterdag \m/

en
Zondag \m/


( dus zondag 15 uur Festileaks-meeting is bij de bar links van mainstage )
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zaterdag, zelfde plek en dan om 17:45? Ik hoef Hibakusha namelijk niet perse te zien.

Gaat niet lukken. Op zaterdag is het gebied rond mainstage afgesloten.
Kunnen bij de bar naast de cocktails of bij de merchandise afspreken? Zie plattegrond.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Brian wrote:
Zaterdag, zelfde plek en dan om 17:45? Ik hoef Hibakusha namelijk niet perse te zien.


Gaat niet lukken. Op zaterdag is het gebied rond mainstage afgesloten.
Kunnen bij de bar naast de cocktails of bij de merchandise afspreken? Zie plattegrond.

Merch dan maar?

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Weer komt wel goed en anders lekker in de moshpit nat worden:p. Signeersessies komen niet echt goed uit inderdaad..Zal Volbeat nog nieuwere nummers van hun album op de setlist spelen denken jullie? Hun nieuwe album komt morgen uit

Ik verwacht sowieso Devil's Bleeding Crown, Seal the Deal en For Evigt/The Bliss (hoop op For Evigt!). Hier zal denk ik nog 1 of maximaal 2 nummers bijkomen van het nieuwe album.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Brian wrote:
Land Graaf wrote:
Brian wrote:
Zaterdag, zelfde plek en dan om 17:45? Ik hoef Hibakusha namelijk niet perse te zien.


Gaat niet lukken. Op zaterdag is het gebied rond mainstage afgesloten.
Kunnen bij de bar naast de cocktails of bij de merchandise afspreken? Zie plattegrond.


Merch dan maar?


Ik ben erbij!

Ok, nice!

17.45 uur at the merch. it is!

Weersvoorspelling ziet er nu voor beide dagen heel goed uit!
Feestje! :)

Ik plaats morgen even een bericht wat ik voor shirt aan heb. Last minute decision.
In tegenstelling tot @dennisvdbr beslis ik niet al weken van te voren wat ik draag op de diverse festivals! :p
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Nieuwe album is toch iets minder hard dan ik had verwacht. Devil's Bleeding crown & Seal the Deal zijn eigenlijk wel de stevigste nummers. Is echter wel een heel goed album hoor met een mooie samenwerking met Danko Jones! Black Rose, goed nummer. Hoop dat ze die overmorgen (!) ook doen. Als er nog eentje van dit album bij zit zet ik mijn geld in op die, The Gates of Babylon, Rebound of The Loa's Crossroad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Nieuwe album is toch iets minder hard dan ik had verwacht. Devil’s Bleeding crown & Seal the Deal zijn eigenlijk wel de stevigste nummers. Is echter wel een heel goed album hoor met een mooie samenwerking met Danko Jones! Black Rose, goed nummer. Hoop dat ze die overmorgen (!) ook doen. Als er nog eentje van dit album bij zit zet ik mijn geld in op die, The Gates of Babylon, Rebound of The Loa’s Crossroad.
De setlist van vanavond op Rock am Ring afwachten...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Brian wrote:
Nieuwe album is toch iets minder hard dan ik had verwacht. Devil’s Bleeding crown & Seal the Deal zijn eigenlijk wel de stevigste nummers. Is echter wel een heel goed album hoor met een mooie samenwerking met Danko Jones! Black Rose, goed nummer. Hoop dat ze die overmorgen (!) ook doen. Als er nog eentje van dit album bij zit zet ik mijn geld in op die, The Gates of Babylon, Rebound of The Loa’s Crossroad.


De setlist van vanavond op Rock am Ring afwachten…

Die ga ik niet bekijken, vind een verassing leuker ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
DennisvdBr wrote:
Brian wrote:
Nieuwe album is toch iets minder hard dan ik had verwacht. Devil’s Bleeding crown & Seal the Deal zijn eigenlijk wel de stevigste nummers. Is echter wel een heel goed album hoor met een mooie samenwerking met Danko Jones! Black Rose, goed nummer. Hoop dat ze die overmorgen (!) ook doen. Als er nog eentje van dit album bij zit zet ik mijn geld in op die, The Gates of Babylon, Rebound of The Loa’s Crossroad.


De setlist van vanavond op Rock am Ring afwachten…


Die ga ik niet bekijken, vind een verassing leuker
1f609.png
oooo, goed dat je dat aangeeft, dan moet ik hem hier niet delen ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken