Wat heb ik genoten gisteren zeg
Was een top-festival-dag.
Vooral genoten van Monster Truck, Megadeth, Disturbed en natuurlijk Volbeat.
Was een erg goed geslaagde Festileaks-Forum-Meeting...
Erg goed geslaagd? Man Man, we hebben 2,5 uur staan kletsen jongens, TOP!!!
Was echt geslaagd, maakte het een dikke vette rode kers op de taart die FortaRock heet mannen!!!
Ik ben een aantal keer het terrein rond gelopen, om te kijken wat je allemaal kan krijgen, keuze in overvloed.
Drukte viel me ook wel mee, was het bij een bar of eettentje druk moest je gewoon een klein stukje verder lopen was je zo aan de beurt.
Toiletten waren ook geen probleem.
Parkeren was in principe gratis, maar wilde je in de garage staan koste dat voor de hele dag 10 euro, vond ik wel oké.
Korte wandeling door het park is maar een klein ommetje.
Geloof dat de drukste rijen bij de voorste bonnenkassa's was (achter op het terrein zijn ook bonnenkassa's), bij de Merchendise en bij handtekeningen.
Verder, easy going op FortaRock, heerlijk relaxt sfeertje.
Qua eten kan je kiezen van pannenkoeken tot barbecue, van Indonesisch tot Hollandse kroket, keuze genoeg.
Minpunt was dat het bereik van de telefoon vaak weg viel als je in de drukte stond, waardoor ook internetmogelijkheden verminderde, maar dat is bijzaak van deze tijd hé.
Al met al, als volgend jaar weer een aantal must-see's voor mij er bij zijn (dat zal vast wel kunnen gebeuren) dan zal ik zeker overwegen nogmaals te gaan.
(
al was het alleen maar voor de Festileaks-Meeting guys )