Fortarock 2016

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Eerste keer Fortarock zondag

Ik kijk er echt naar uit en de voorspellingen zijn goed
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Brian wrote:
Nieuwe album is toch iets minder hard dan ik had verwacht. Devil’s Bleeding crown & Seal the Deal zijn eigenlijk wel de stevigste nummers. Is echter wel een heel goed album hoor met een mooie samenwerking met Danko Jones! Black Rose, goed nummer. Hoop dat ze die overmorgen (!) ook doen. Als er nog eentje van dit album bij zit zet ik mijn geld in op die, The Gates of Babylon, Rebound of The Loa’s Crossroad.


De setlist van vanavond op Rock am Ring afwachten…

Volbeat speelt op Rock am Ring wel een halfuur langer, dus de setlist zal niet helemaal het zelfde zijn.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Mij zul je vandaag vinden in een zwarte broek, tshirt van Slipknot in het groen zwart en een kleine Roda tas op de rug :p
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Mij zul je vandaag vinden in een zwarte broek, tshirt van Slipknot in het groen zwart en een kleine Roda tas op de rug ?

Groene korte camouflagebroek, zwart Black Label Society shirt, zwarte Rammstein pret, zonnebril.

Die Roda tas doet het hem! Pfff... :)
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
bram1996 wrote:
Mij zul je vandaag vinden in een zwarte broek, tshirt van Slipknot in het groen zwart en een kleine Roda tas op de rug
1f61b.png



Groene korte camouflagebroek, zwart Black Label Society shirt, zwarte Rammstein pret, zonnebril.

Die Roda tas doet het hem! Pfff…
simple-smile.png

Waar ik ook heen ga, er gaat altijd iets van Roda mee haha
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Dus even voor de duidelijlheid, 17.45 bij de merchandising?

Yes.

Mij kun je herkennen aan een schildpad + slak op mijn shirt :D.
(en idd, pff..... Roda)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Dus even voor de duidelijlheid, 17.45 bij de merchandising?

Ja maar als ik je zie dan spreek ik je wel aan. ;-)
Ben er rond 15 uur.

Heb je vervoer? Mag vandaag ook meerijden met me. Vertrek over een uur.
Vandaag reis ik toch alleen dus plek zat.

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Zo, ik ga onderweg. Tot zometeen of morgen en alvast veel plezier allen :D!
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
bram1996 wrote:
Dus even voor de duidelijlheid, 17.45 bij de merchandising?


Ja maar als ik je zie dan spreek ik je wel aan.
1f609.png

Ben er rond 15 uur.

Heb je vervoer? Mag vandaag ook meerijden met me. Vertrek over een uur.
Vandaag reis ik toch alleen dus plek zat.

Stuur me even je telefoon nummer ofzo in een pb, kun je met ons mee lopen, rij je morgen ook alleen? Je mag gerust met ons mee komen
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
bram1996 wrote:
Dus even voor de duidelijlheid, 17.45 bij de merchandising?


Ja maar als ik je zie dan spreek ik je wel aan.
1f609.png

Ben er rond 15 uur.

Heb je vervoer? Mag vandaag ook meerijden met me. Vertrek over een uur.
Vandaag reis ik toch alleen dus plek zat.


Stuur me even je telefoon nummer ofzo in een pb, kun je met ons mee lopen, rij je morgen ook alleen? Je mag gerust met ons mee komen

Vriendelijk bedankt. Vandaag ga ik niet alleen. ;-)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Korte review want over een uurtje alweer weg.

Niet vol wel gezellig druk, top weer met de hele dag zon, goede organisatie. Prachtige dag
die veel beloofd voor vandaag. Het terrein is aardig ingekocht in vergelijk met de top jaren 2013 en ook nog wel 2014.
Wel een stuk groter dan vorig jaar dus ik heb het idee dat de kaartverkoop niet slecht is gegaan.

Kleine meet en greet met Brian en een vriend van hem gedaan. Gezellig!

Het optreden van Gojira vond ik magistraal! Wat een ontzettend strakke show! Zat perfect in elkaar.
Uit een aantal nummers van het laatste (nog uit te brengen) album blijkt dat de band muzikaal een ietwat
andere richting uit gaat. Toegankelijker maar niet commercieel. Ik zie ernaar uit.

Avatar gaf een prima optreden maar het kan mijn aandacht niet langer dan een dik half uur vast houden. Leuke show
maar muzikaal niet zo boeiend.

Nog gekeken of we Bram zagen maar het RJC rugzakje bleef onzichtbaar.
Tremonti (guitarist van Alter Bridge en Creed) is ook solo een genot om te zien en hoewel hij Myles Kennedy
natuurlijk niet kan benaderen heeft hij een aangename 'rock voice'. Goed optreden. Overigens
heb ik hem gevraagd wanneer Alter Bridge naar Nederland komt. Europese tour begint in november.

Op het veld zag ik de opener Evra. Leuk bandje om mee op te warmen.
Heidevolk van een afstandje bekeken. Niet zo mijn ding maar het festivalvolk liep er warm voor dus leuke sfeer.
Tot slot een stuk Legion Of The Damned gezien. Volgens mij wel een goed optreden maar ook van afstand bekeken.
Within Temptation heb ik niet gekeken omdat ik ze later dit jaar nog zie en het vandaag weer vroeg dag is,
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Tot straks!!
Over ongeveer 30 a 45 minuten spring ik in de auto richting Nijmegen!
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Korte review want over een uurtje alweer weg.


Nog gekeken of we Bram zagen maar het RJC rugzakje bleef onzichtbaar.

Ik heb echt van 20 voor 6 tot 6 uur voor de merchandising gestaan zo ongeveer in het midden haha
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Overigens
heb ik hem gevraagd wanneer Alter Bridge naar Nederland komt. Europese tour begint in november.

Aan Mark Tremonti? Nice.
Alter Bridge op Fortarock volgend jaar zou ook wel leuk zijn.

Veel plezier vandaag iedereen!
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Wat was me dat een mooi weekend zeg! 2 dagen lekker gerockt. Helaas niemand van festileaks kunnen zien. Hoogtepunten waren toch wel Within Tempetation, Gojria, Amon Amarath , Disturbed en Volbeat.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Zo weer thuis na een lekker dagje Nijmegen. Hoogtepunt waren Amon Amarth en Megadeth. Obituary en Eluveitie klonken van een afstandje ook erg lekker.
Tegenvaller was Disturbed, man wat klonk dat slecht. Onterecht ook dat die zo hoog op het affiche stond.
Volbeat was als headliner wat wisselvallig. Sterke momenten met lekkere nummers, afgewisseld met wat mindere momenten. Maar overall toch een ruime voldoende (:cool:.

Voor Fortarock is dit wel een leuke schaal. Je staat zo van het ene podium bij het andere. Lekkere frieten. In de biergarten ook vol op keus. Volgende keer alleen 2 barren in de biergarten. Op sommige momenten was het vrij druk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Wat heb ik genoten gisteren zeg :)
Was een top-festival-dag.
Vooral genoten van Monster Truck, Megadeth, Disturbed en natuurlijk Volbeat.
Was een erg goed geslaagde Festileaks-Forum-Meeting...
Erg goed geslaagd? Man Man, we hebben 2,5 uur staan kletsen jongens, TOP!!!
Was echt geslaagd, maakte het een dikke vette rode kers op de taart die FortaRock heet mannen!!!

Ik ben een aantal keer het terrein rond gelopen, om te kijken wat je allemaal kan krijgen, keuze in overvloed.
Drukte viel me ook wel mee, was het bij een bar of eettentje druk moest je gewoon een klein stukje verder lopen was je zo aan de beurt.
Toiletten waren ook geen probleem.
Parkeren was in principe gratis, maar wilde je in de garage staan koste dat voor de hele dag 10 euro, vond ik wel oké.
Korte wandeling door het park is maar een klein ommetje.
Geloof dat de drukste rijen bij de voorste bonnenkassa's was (achter op het terrein zijn ook bonnenkassa's), bij de Merchendise en bij handtekeningen.
Verder, easy going op FortaRock, heerlijk relaxt sfeertje.
Qua eten kan je kiezen van pannenkoeken tot barbecue, van Indonesisch tot Hollandse kroket, keuze genoeg.
Minpunt was dat het bereik van de telefoon vaak weg viel als je in de drukte stond, waardoor ook internetmogelijkheden verminderde, maar dat is bijzaak van deze tijd hé.

Al met al, als volgend jaar weer een aantal must-see's voor mij er bij zijn (dat zal vast wel kunnen gebeuren) dan zal ik zeker overwegen nogmaals te gaan.
( al was het alleen maar voor de Festileaks-Meeting guys ;) )
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken